• تاریخ انتشار : 1401/11/30 - 08:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 242
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی از دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی از فضا های آموزشی و پژوهشی دانشکده پیراپزشکی بازدید کردند.

هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی از فضا های آموزشی و پژوهشی دانشکده پیراپزشکی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، این بازدید با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشکده پیراپزشکی، اعضای هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی و سایر اعضا، دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در سالن جلسات برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر ناهید عین اللهی؛ معاون آموزشی دانشکده پیراپزشکی ضمن خیر مقدم به هیئت بازدید دانشکده توانبخشی به خلاصه‌ایاز  همکاری‌های بین دو دانشکده اشاره کرده و از تمامی این همکاری‌ها تشکر کرد.
دکتر لیلا شاهمرادی معاون پژوهشی دانشکده نیز ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: امیدوارم این جلسه شروعی برای همکاری‌ های بیشتر بین دو دانشکده در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و سایر حوزه‌ها باشد.
در ادامه معاون پژوهشی دانشکده پیراپزشکی با اشاره به شعار دانشکده پیراپزشکی، این دانشکده را نسل نوین پیراپزشکی و پاراکیلینیک، پیشگام در ارائه خدمات علوم پیراپزشکی و همگام با تیم سلامت، معرفی کرد و همچنین با اشاره به گذشت بیش از ۷ دهه از تاسیس دانشکده پیراپزشکی و ساختار مستقل آن در سه دهه اخیر، گفت: این دانشکده با دارا بودن ۸ گروه آموزشی و ۱۴ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، دارای ظرفیت همکاری‌های آموزشی و پژوهشی بسزایی است.
وی در ادامه گزارش جامعی از ساختار و واحدهای منحصر به فرد دانشکده از جمله واحد مرکز آزمون الکترونیک، آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی، مرکز تحقیقات زئونو، مرکز تخصص ماکروفتوگرافی و میکروفتوگرافی و اقدامات خارج از دانشکده از جمله تعامل با مراکز اورژانس تهران و سازمان انتقال خون، ارائه داد.
وی همچنین فعالیت‌هاییهمچون توسعه زیرساخت‌ های IT  و راه‌ اندازی مرکز تحلیل داده ها، راه اندازی آزمایشگاه جامع دارالفنون، ارتقاء جایگاه دانشکده در حوزه پاراکلینیک و اطلاعات سلامت در سطح ملی و منطقه ای، برگزاری برنامه‌ های مشترک با دانشگاه‌های بین المللی و راه اندازی و توسعه آزمایشگاه  AR-VR به عنوان برنامه‌ های در دست اقدام، اشاره کرد.
در انتها حاضرین در این جلسه از مرکز ماکروفتوگرافی، تالار آزمون الکترونیک، کتابخانه، مرکز رایانه و آزمایشگاه‌های دانشکده بازدید کردند.
توضیح اینکه این بازدید در راستای افزایش همکاری‌ها و تعاملات بین دو دانشکده با محوریت همکاری‌های حوزه پژوهشی برگزار شد.

  • گروه خبری : دانشکده علوم پیراپزشکی
  • کد خبر : 226440
زهرا شهماری
تهیه کننده:

زهرا شهماری

تصاویر

هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی از فضا های آموزشی و پژوهشی دانشکده پیراپزشکی بازدید کردند.

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *