برنامه کلاس‌های آموزشی حضوری بهمن و اسفند ۱۴۰۲ در سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران

گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه کلاس‌های آموزشی حضوری در بهمن و اسفند ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، کلاس‌های آموزشی حضوری یهمن‌ و اسفند ماه سال ۱۴۰۲ بر اساس تقویم تنظیمی در سامانه آکادمی قابل‌دسترس است که کلیه کارمندان می‌توانند باتوجه‌به ظرفیت کلاس‌ها از طریق سامانه آکادمی ثبت‌نام و در پیش‌آزمون کارگاه مربوطه شرکت کنند و سپس به‌صورت حضوری در کارگاه حضور یابند. شرکت‌کنندگان در کارگاه پس از اتمام کارگاه با زمان مشخص شده در دوره مربوطه می‌توانند در پس‌آزمون شرکت کنند. ثبت نظرسنجی و فرم ارزیابی دوره این امکان را فراهم می‌سازد تا فرد نمره قبولی یا مردودی خود را مشاهده کنند. 
توضیح اینکه برخی از دوره‌ها دارای پیش‌نیاز قبلی و گروه هدف دوره‌ها مشخص و برخی دوره‌ها صرفاً مختص مسئولین است و برخی دوره‌ها برای کلیه کارکنان امکان‌پذیر هستند. 
سقف ساعات آموزشی برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و فوق‌دیپلم حداکثر ۱۵۰ ساعت، مدرک تحصیلی لیسانس حداکثر ۱۳۰ ساعت و مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر ۱۲۰ ساعت است. کارمندان شرکتی ابتدا بایستی در سامانه ثبت‌نام و سپس می‌توانند از امکانات سامانه آکادمی بهره‌مند شوند.
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

فایل ها