تکریم مشاور رئیس و معارفه مدیر جدید بیمارستان سینا

دکتر رامین رحیم نیا: بیمارستان سینا «مهد خدمت» و «راه خدمت و توسعه در بیمارستان مهیا» است

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اعطای هدیه‌ای از خدمات ماندگار مهندس هادی مخبر مشاور رئیس بیمارستان سینا قدردانی و حکم انتصاب مهندس داود پناهی مدیر جدید را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط ‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، مراسم تکریم مهندس هادی مخبر و معارفه مهندس داود پناهی مدیر جدید بیمارستان سینا چهارشنبه 7 تیر ۱۴۰۲ با حضور دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه برگزار شد. در ابتدا مراسم دکتر محمد تقی طالبیان رئیس بیمارستان سینا به خصلت‌های یک مدیر خوب و موفق اشاره کرد و گفت: مدیریت در لحظه و بحران از ویژگی‌های بارز مدیران کاربلد و حرفه‌ای محسوب می‌شود. 
وی تصریح کرد: بیمارستان یک فرایند کاملاً پویا و زنده است که معتقدم تک‌تک شما عزیزان در موفقیت‌های بیمارستان سینا از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده‌اید که ماحصل آن شده است بیمارستانی که می‌تواند خدمات شایسته و مطلوبی به هم‌وطنان عزیزمان ارائه دهد. 
دکتر طالبیان از زحمات بی‌وقفه مهندس مخبر قدردانی و از صداقت و پاکی ایشان به نیکی یادکرد و افزود: آقای پناهی جا پای فردی می‌گذارد که خوب خدمت کرده است؛ آرزوی توفیق برای ایشان دارم. 
در ادامه دکتر محمدرضا ظفرقندی عضو هیئت‌علمی دانشگاه با اشاره به اینکه حدود چهل سال است که با مهندس مخبر همکار بوده؛ گفت: شهادت می‌دهم که به جز خوبی از ایشان چیزی ندیده‌ام. در بیمارستانی خدمت می‌کنیم که همگی دست در دست هم و فراتر از وظیفه و با عشق عمل می‌کنیم.
وی با تأکید بر اینکه خداوند متعال این نعمت را به ما داده است و باید قدر آن را بدانیم؛ یادآور شد: خدماتی که در بیمارستان سینا ارائه می‌دهیم در سطح ملی مطرح است. 
سپس دکتر محمد طالب‌پور عضو هیئت‌علمی دانشگاه با بیان اینکه هیچ افتخاری بالاتر از این برای من نیست که در خدمت عزیزان و بزرگوارانی زندگی می‌کنم که در بیمارستان سینا خدمت می‌کنند؛ خاطرنشان کرد: مهندس مخبر بیمارستان را خانه خود می‌دانست و در کمال صداقت و باانگیزه فرایندها را پیگیری می‌کرد؛ ما در یک رودخانه در حال جریان هستیم که با پاکی، صفا و محبت مسیر موفقیت را طی می‌کنیم. 
مهندس هادی مخبر مشاور پیشین رئیس بیمارستان سینا با تأکید بر اینکه «بیمارستان سینا را دلی دوست دارم»؛ گفت: احساس می‌کنم خانه خودم است و کار تیمی را سرلوحه فعالیت‌هایم داشتم.
وی ادامه داد: جا دارد در این فرضت مغتنم از دکتر رحیم نیا تشکر ویژه داشته باشم که همیشه ما را حمایت می‌کرد؛ بهترین دوران خدمت من در بیمارستان سینا بود؛ خدا را شاکرم. 
پس از آن، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با اشاره به اینکه هیچ موقع خاطرات تلخ‌وشیرین دوران دانشجویی خودم را در بیمارستان سینا از یاد نخواهم برد؛ گفت: بیمارستان سینا مهد خدمت است؛ روحیه‌ای که در همکاران بیمارستان سینا وجود دارد در هیچ جایی از کشور نمی‌توانید مشاهده کنید، «راه خدمت و توسعه در بیمارستان سینا مهیا» است. 
وی تأکید کرد: احساس تعلق، جو دوستی و معرفت در بیمارستان کاملاً مشهود است قدر آن را بدانید، اساتید مجرب و کارآمد بیمارستان سینا در سطح ملی و بین‌المللی دستاوردهای ارزشمندی را به یادگار در ذهن‌ها ثبت کرده‌اند. 
دکتر رحیم نیا خاطرنشان کرد: بیمارستان سینا افتخار دانشگاه علوم پزشکی تهران است و معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد؛ مایه مباهات هستید و این افتخارات مدیون تلاش همگی شما عزیزان است.
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *