دکتر مهدی ابراهیمی سامانه های کاربردی برای دانشجویان از مسائل مهم معاونت فرهنگی و دانشجویی است

جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور بررسی خدمات سامانه رفاهی دانشجویی فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، دهمین جلسه شورای مدیران شنبه 7 مردادماه 1402 از ساعت 14:30 با تلاوت قرآن مجید در سالن شورا آغاز و دکتر مهدی ابراهیمی ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) را تسلیت گفت و آرزوی توفیق و خدمت در راه اسلام و قرآن برای همه عاشقان ائمه معصومین (س) کرد.
وی افزود: ستاد اربعین در دانشگاه برای اعزام کادر بهداشت و درمان تشکیل شده است و برنامه های اربعین حسینی (ع) از سفره هایی است که همه علاقه مندان دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران می توانند در آن فعالیت کنند و به نوعی خادم زائران حسینی (ع) شوند.
معاون فرهنگی و دانشجویی در بخش دیگری گفت: سامانه های دانشجویی بسیار خوبی در حال حاضر مثل تغذیه، خوابگاه، صدور کارت دانشجویی و ... در معاونت برای رفاه حال دانشجویان اجرایی شده و دانشجویان از این خدمات استفاده می کنند، اما مدیران بایست فرآیندهایی که امکان غیرحضوری شدن دارد را در قالب نرم افزار و فضای مجازی بررسی کنند و سامانه هایی که می تواند برای دانشجویان کاربردی باشد را زودتر بررسی کرده تا خدمات رفاهی، دانشجویی و فرهنگی در بستر فضای مجازی به دانشجویان ارائه شود تا آنها نیازهای خود را بدون حضور در ستاد برطرف کنند.
در این جلسه مهندس جمالی در خصوص سامانه رفاهی دانشجویی فرهنگی که خدماتی نظیر اسکان، تغذیه، مشاوره و سلامت روان، فرهنگی، اماکن ورزشی و غیره داشت را برای مدیران شرح داشت و سپس مدیران معاونت برای عملیاتی شدن، نظرات و پیشنهادات شان را ارائه دادند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *