برگزاری جلسه کارگروه آموزش به بیمار بیمارستان فارابی

کارگروه آموزش به بیمار بیمارستان فارابی با محوریت بررسی اقدامات انجام شده در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در این بیمارستان، تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، جلسه کارگروه آموزش به بیمار  این مرکز روز سه شنبه 21خرداد1398 با حضور سعید مرادی، مدیر بیمارستان برگزار شد. در این جلسه زینب چاووشی، سوپروایزر آموزش سلامت گزارشی از اقدامات انجام شده برای اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشارخون بالا در بیمارستان ارائه کرد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشوراز 27 اردیبهشت شروع شده وتا 15 تیرماه ادامه دارد. در فاز اول طرح اطلاع رسانی از طریق سایت و کانال روابط عمومی بیمارستان، پخش فیلم های آموزشی در درمانگاه ها و بخش ها صورت گرفت.
چاوشی در مورد فاز دوم طرح که از روز شنبه 18 خرداد شروع شده نیز گفت: ایستگاه پایش فشار خون از ساعت 8 تا 17 در درمانگاه مشاوره قبل از عمل مستقر و کار کنترل فشار خون مراجعین و ثبت اطلاعات در سامانه مربوطه انجام می وشد. 
در ادامه جلسه عناوین برنامه های عملیاتی ابلاغی دانشگاه در حوزه فناوری و نوآوری قرائت و میزان انطباق آن با وضعیت موجود مورد بررسی قرار گرفت . بررسی عناوین برنامه های بهبود کیفیت در حوزه آموزش به بیمار، ارائه برنامه عملیاتی و بهبود کیفیت در سال 98، گزارش نتایج سنجش اثربخشی آموزش به بیمار در زمستان 97 و بهار 98،  تهیه محتوای آموزشی بارکد دارو بررسی امکان ارسال پیام های آموزشی از طریق بلوتوث سایر مطالب مطرح شده در این جلسه بود.
خبر و عکس: امیدوار
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي