جشن بازنشستگی رئیس امور عمومی روابط عمومی دانشگاه برگزار شد

تاکید دکتر ترابی بر امیدآفرینی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ماشاءاله ترابی در مراسم نکوداشت 30 سال فعالیت صادقانه زهره سعادتی رئیس امور عمومی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ما در دانشگاه نیاز به امیدآفرینی داریم تا جوانانی که از دانشگاه فارغ التحصیل می‌شوند آینده کشور را بسازند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در مراسم روز دوشنبه اول خرداد ۱۴۰۲، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به گستردگی فعالیت‌های روابط عمومی گفت: روزهای تعطیل بسیاری برای پاسخگویی به انتظارات مخاطبان متنوع روابط عمومی با خانم سعادتی در تماس بودم؛ انتظاراتی که گاهی در آن محدوده زمانی قابل انجام نبود و نیاز به سنگ صبوری داشت که با آرامش و احترام پاسخ مخاطبان را بدهد و ایشان با برخورداری از این ویژگی، سختی‌های کار را تحمل کردند.
دکتر ترابی در تکمیل سخنان خود افزود: هماهنگی با مسئولان روابط عمومی واحدها و خبرنگاران و ارایه خدمات ویژه این حوزه، شاید در بیان ساده باشد اما چون روال مشخصی ندارد و به روحیه افراد و میزان همکاری آنان بستگی دارد کار سختی است و ایشان به خوبی از عهده این مسئولیت برآمدند.
دکتر ترابی با بیان اینکه همه ما چه شاغل  و چه بازنشسته افتخار می‌کنیم که عضو خانواده دانشگاه هستیم گفت: دانشجویان هم پس از فارغ التحصیلی همچنان عرق و علاقه خود را به  این دانشگاه حفظ می‌کنند و دانشگاه را مورد حمایت قرار می‌دهند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه بر ایجاد محیط شاد و امیدآفرین در دانشگاه تاکید کرد و افزود: ما در دانشگاه نیاز به امیدآفرینی داریم تا جوانانی که از دانشگاه فارغ التحصیل می‌شوند آینده کشور را بسازند.
دکتر ترابی در پایان سخنان خود با بیان اینکه باید کاری کنیم خاطره خوشی از دانشگاه برای همه مخاطبان باقی بماند گفت: خوشبختانه همکاران روابط عمومی با روحیه‌ای که دارند در این عرصه خوش درخشیدند و امیدوارم ارتباط و حمایت آنان از دانشگاه ادامه یابد.
در ادامه زهره سعادتی با قدردانی از دکتر ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، خاطرات خوش فعالیت خود در دانشگاه را مرور کرد.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

میم - ر

میم - ر

02/03/03 - 09:23

بهترین همکار بهترین همراه کسی که بدون چشم داشت و توقع همیشه با صداقت و محبت پیگیر کار همکاران بود، چیزی که این روزها کمتر شاهد آن هستیم... جای ایشان همیشه در روابط عمومی خالی خواهد بود...

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *