اعلام اسامی دانشجویان برتر در آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه اسفند 1401

بیش از 35 درصد رتبه های برتر آزمون پیش کارورزی و آزمون جامع علوم پایه اسفند 1401 به دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، به نقل از معاونت آموزش پزشکی عمومی دانشکده پزشکی، آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی در اسفند 1401 برگزار شد و اخیراً نتایج دو و نیم درصد برتر این آزمون ها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است که بر اساس این نتایج، عملکرد دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بسیار قابل توجه و چشمگیر است.
بر اساس نتایج اعلام شده در آزمون جامع علوم پایه، 39 تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در بین دانشجویان برتر ۲/۵ درصد اول جای گرفتند و 38 درصد از کل این رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند. همچنین در آزمون جامع پیش کارورزی، 35 تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در بین دانشجویان برتر ۲/۵ درصد اول قرار گرفتند که این تعداد معادل 35 درصد لیست رتبه های برتر است که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

علوم پایه

علوم پایه

02/01/31 - 05:57

باسلام ازبرترهای علوم پایه شهریور ۱۴۰۱ هیچ اسمی در سایت نیست درحالیکه رتبه های دوم و سوم کشوری وبه تعداد زیاد ۲ونیم درصد بینشون بود لطفاً رسیدگی شود

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *