نشست شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه

دکتر رامین رحیم نیا: امور رفاهی کارکنان دانشگاه از اولویت‌های ویژه این معاونت است

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه امور رفاهی را موضوعی مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: امور رفاهی کارکنان دانشگاه از اولویت‌های ویژه این معاونت محسوب می‌شود.

نشست شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست یکم اسفند ۱۴۰۱ شورای مدیران معاونت توسعه و مدیریت برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه امور رفاهی را موضوعی مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: امور رفاهی کارکنان دانشگاه از اولویت‌های ویژه این معاونت محسوب می‌شود.
دکتر رحیم نیا تأکید کرد: امور رفاهی دانشگاه بر اساس اولویت‌ها و نیازها باید نظرسنجی و نیازسنجی کند و برنامه‌ای هدفمند و در شأن دانشگاه برای کارکنان ارائه دهد.
وی ادامه داد: در این جلسه در راستای بهترشدن خدمات رفاهی از دو شرکت که در زمینه ارائه خدمات رفاهی به مراکز و سازمان‌ها فعالیت می‏کنند دعوت شد تا در خصوص برنامه‌ها و خدماتشان توضیحاتی ارائه دهند.
در ادامه نمایندگان دو شرکت زیبا موج نوین و آرمان گستر به معرفی برنامه‌ها و خدماتشان پرداختند.
سپس مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، در خصوص برنامه‌های پیشنهادی نظرات خود را بیان کردند و برای ارائه هر چه‌بهتر خدمات رفاهی نظرسنجی از کارکنان را ضروری دانستند.
 
 
نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

 دکتر رامین رحیم نیا: امور رفاهی کارکنان دانشگاه از اولویت‌های ویژه این معاونت است  دکتر رامین رحیم نیا: امور رفاهی کارکنان دانشگاه از اولویت‌های ویژه این معاونت است  دکتر رامین رحیم نیا: امور رفاهی کارکنان دانشگاه از اولویت‌های ویژه این معاونت است

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *