اردوی جهادی کرمانشاه در روزهای آغازین سال جدید برگزار شد

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه جمعی از اساتید در روزهای ابتدایی بهار 97، اردوی جهادی به مقصد مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، این اردو با مسئولیت احمدرضا حجتی مروست دانشجوی رشته پزشکی ورودی 90 دانشگاه و همچنین ریحانه هیزمی آرانی دانشجوی رشته پزشکی ورودی 94 به عنوان معاون داخلی گروه از دوم تا هشتم فروردین 1397 با حضور جمعی از دانشجویان علاقه مند و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران و با هدف کمک به مردم مناطق زلزله زده و محروم استان کرمانشاه برگزار شد.
در روز اول این اردوی جهادی، دانشجویان ابتدا در جلسه ای که در محل مرکز بهداشت شهر قصرشیرین با حضور مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و به منظور آموزش پیشگیری و کنترل بیماری های واگیر در مناطق زلزله زده تشکیل شده بود، شرکت کردند.
گروه جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به تیم های فرهنگی، آموزش بهداشت، پزشکی (معاینه و درمان) و ... تقسیم شده و هر روز به چادرها و کانکس های مردم زلزله زده در مناطق مختلف از جمله ده سلیم، امیدوار، سرپل ذهاب و ... رفته و روزهای تعطیل و عید خود را در کنار این قشر از جامعه می گذراندند.
کانون دانشجویی نیکوکاری کیش مهر، معاونت بهداشت، مدیریت امور هنری و فوق برنامه و انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه جهانی آموزش و پژوهش علمی (یوسرن)، جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و انجمن سلامت و هنر، واحدها و مراکز همکاری کننده در این اردوی جهادی بودند.

تهیه کننده: