استادان گروه گفتاردرمانی دانشکده توانبخشی اختلالات گفتاری در بیماران شکاف لب و کام را ارزیابی و درمان می کنند

به مناسبت گرامیداشت ماه جهانی آگاه‌سازی از اختلالات صورت-جمجمه‌ای خدمات گروه گفتاردرمانی دانشکده توانبخشی در تیم بالینی شکاف لب و کام دانشگاه را معرفی می کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی، در راستای اجرا و پیاده‌سازی سیاست‌ها و برنامه‌های چهارساله و باهدف ارائه خدمات کیفی رشته‌های مختلف این دانشکده در بیمارستان‌ها و مراکز ارائه خدمات درمانی دانشگاه، متخصصان و اعضای هیئت‌علمی گروه گفتاردرمانی این دانشکده با همکاری جراحان پلاستیک، فک و صورت، متخصصان ارتودنسی و سایر متخصصان در تیم درمان شکاف لب و کام دانشگاه به ارائه فعالیت تخصصی خود باهدف آگاه‌سازی، پیشگیری، ارزیابی و درمان تیمی به‌موقع بیماران مبتلابه شکاف لب و کام می‌پردازند.
 خدمات تخصصی گروه گفتاردرمانی این دانشکده در تیم درمان شکاف لب و کام با هدف ارائه ارزیابی و درمان انواع اختلالات گفتاری در این بیماران، روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در کلینیک مستقر در دانشکده دندانپزشکی ارائه می‌شود.
همچنین به مناسبت گرامیداشت ماه جهانی آگاه‌سازی از اختلالات صورت-جمجمه‌ای به‌ویژه شکاف لب و کام، دکتر سمیرا آقا دوست عضو هیئت‌علمی گروه گفتاردرمانی و گفتار درمانگر عضو تیم درمانی شکاف لب و کام با همکاری استارت آپ دانشجویی آواج وبیناری با هدف معرفی خدمات این گروه در تیم درمانی شکاف لب و کام روز شنبه 28 تیر ارائه خواهد کرد. همچنین گروه گفتاردرمانی این دانشکده 15بروشور آموزشی مختلف باهدف افزایش آگاهی والدین این کودکان همراه با پروتکل‌های ارزیابی و درمان بر اساس پروتکل‌های استاندارد جهانی تهیه‌کرده است.

لیلا  روستا
تهیه کننده:

لیلا روستا

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *