استقرار غرفه معاونت غذا و دارو دانشگاه در چهارمین نمایشگاه دارو و صنایع وابسته (ایران فارما)

غرفه معاونت غذا و دارو دانشگاه با هدف ارتقای آگاهی عموم مردم در خصوص معرفی برچسپ اصالت کالا و با محوریت تشخیص اقلام سلامت محور اصیل و تقلبی (قاچاق) در چهارمین نمایشگاه دارو و صنایع وابسته برپا شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو: نمایشگاه بین المللی ایران فارما رویدادی است که سیاستگذاران آن ارتباط میان صنعت و دانش را به عنوان مأموریت این نمایشگاه در نظر گرفته اند و این ارتباط در سه دوره اخیر به کمک نمایشگاه کتب تخصصی علوم پزشکی، دارویی و دانشگاهی  و همچنین نمایشگاه رسانه های سلامت محور تقویت گردیده است. 
همچنین غرفه معاونت غذا و دارو تهران با هدف ارتقای آگاهی عموم مردم در خصوص معرفی برچسپ اصالت کالا با محوریت تشخیص اقلام سلامت محور اصیل و تقلبی (قاچاق) از یکدیگر و نمایش آثار هنری هنرمندان کشور در زمینه گرافیک، اینفو میشن و  کاریکاتور صبح روز دوشنبه 2 مهر 97 در محل مصلی تهران برپا شد.
بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه نحوه کار با سامانه استعلام کالا را توسط کارشناس حاضر در این غرفه با استفاده از تبلت آموزش دیدند.
کارشناسان حاضر در این غرفه ضمن آموزش برچسب اصالت کالا به مراجعه کنندگان، شماره تلفن ثبت شکایات '1490' و شماره تلفن استعلام محصولات سلامت محور '20008822' را در اختیار آنها قرار دادند تا چنانچه شکایت و استعلام در این زمینه دارند از آن شماره تلفن ها استفاده کنند.
بروشور هایی با عنوان سلامت و ایمنی کالاهای سلامت محور وارداتی و نظام ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فرآورده های سلامت محور  'ttac' بین بازدیدکنندگان توزیع شد.
توضیح اینکه: در افتتاحیه این نمایشگاه دکتر اصغری معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، دکتر شیبانی رییس سندیکای واردات دارویی، دکتر برندگی و جمعی از کارشناسان و صاحب نظران با حضور خود ضمن افتتاح؛ از غرفه معاونت غذا و دارو تهران که در نمایشگاه برپا شده بازدید کردند.
توضیح اینکه غرفه معاونت غذا و دارو به شماره B155 تا 4 مهر ماه در نمایشگاه دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) در محل مصلی تهران حضور فعال خواهد داشت.

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر