اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان

مدیر و سایر اعضای شورای فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب تعدادی چادر به همکاران و همراهان بیماران بیمارستان مرکز طبی کودکان اهدا کردند.

اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، عفاف و حجاب، به عنوان دو ارزش در جامعه بشری، اصل هایی جدایی ناپذیرند که بدون یکدیگر معنای حقیقی و اصیل خود را از دست می‌دهند. در همین راستا اعضای شورای فرهنگی بیمارستان در اقدامی نیکو چهارشنبه 28 تیر 1402 به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب همزمان با اولین روز از ماه محرم در دفتر مدیریت بیمارستان حضور یافتند و طی مراسم قرعه‌کشی 10 قوراه چادر مشکی به همکاران مرکز و همراهان بیماران هدیه کردند.

همچنین دکتر هادی مخترع مدیر بیمارستان 10 قوراه چادر به مناسبت این روز به همکاران خانم و همسران همکاران آقا عضو شورای فرهنگی هدیه کرد.

ارسال روزشمار هفته عفاف و حجاب بصورت پیام سیستمی، نصب بنرهای گرامیداشت و اطلاع‌رسانی از دیگر اقدامات انجام شده در مرکز بود.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان اهدای چادر به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز طبی کودکان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *