بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از محل پروژه های توسعه ای کوی دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این برنامه عصر روز دوشنبه 22 فروردین 1401 باحضور دکتر علی اکبر محمدی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، دکتر حمید رئیسی معاون تسهیلات صندوق، یوسف مسعودیان مشاور اجرایی و مرتضی عبدالوند مشاور معاونت، دکتر روح الهی مدیر خوابگاه ها و تنی چند از مسئولان معاونت فرهنگی و دانشجویی در مجتمع کوی دانشگاه صورت گرفت و از پروژه های خوابگاهی بوستان 3 و 4 و محل احداث مجموعه فرهنگی-ورزشی کوی دانشگاه بازدید بعمل آمد.
پروژه های توسعه ای خوابگاهی و امکانات رفاهی، ورزشی و ... دانشجویان از چندین سال قبل آغاز شده و تا به امروز ساختمان های جدیدی از جمله دو ساختمان خوابگاهی در کوی پسران و دختران، آشپزخانه صنعتی کوی، زمین چمن فوتبال مصنوعی کوی، کتابخانه پسران و دختران در این مجتمع احداث و به بهره برداری رسیده است.
دکتر صادقیان در ادامه این بازدید اظهار داشت: پروژه های آتی این معاونت شامل ساختمان های خوابگاهی بوستان 3 و 4، مجموعه چندمنظوره ورزشی، پروژه خوابگاهی کوی شماره 2 با ظرفیت 2000 نفر و چند پروژه عمرانی دیگر است که با حمایت های مالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صندوق رفاه دانشجویان و منابع مالی دانشگاه در حال احداث و پیشرفت فیزیکی هستند.
در پایان این بازدید، مسئولان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، بر سر سفره افطاری ساده دانشجویان حاضر شدند و روزه خود را در کنار دانشجویان افطار کردند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *