بازدید مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت از امکانات خوابگاهی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر عباس عطوف مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در ادامه برنامه حضور یک‌روزه معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر و جمعی از مسؤولان و کارشناسان این وزارتخانه در دانشگاه علوم پزشکی تهران، از کوی خوابگاهی پسران و دختران این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، دکتر عباس عطوف مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت روز گذشته در ادامه برنامه حضور یک‌روزه معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر و جمعی از مسؤولان و کارشناسان این وزارتخانه در دانشگاه علوم پزشکی تهران، از کوی خوابگاهی پسران و دختران این دانشگاه بازدید کرد.
در این بازدید که با حضور افسانه صادقی رئیس اداره رفاهی و امور خوابگاه‌های وزارت بهداشت و همچنین دکتر غفارزاده و نامدار مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد، دکتر عطوف با حضور سرزده از خوابگاه‌های دانشجویی، به بررسی وضعیت رفاهی و صنفی دانشجویان و میزان کیفیت این خوابگاه‌ها پرداخت و دقایقی با دانشجویان ساکن خوابگاه‌ در خصوص مشکلات و مطالبات آنها به گفت و گو نشست که از جمله نیازهای دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها، فضای کم اتاق‌ها و ضعیف بودن اینترنت بود.
همچنین در بخش دیگری از این بازدید، دکتر عباس عطوف با حضور در کتابخانه مرکزی کوی پسران دانشگاه علوم پزشکی تهران، از نزدیک در جریان سطح کیفی و کمی امکانات و تجهیزات فرهنگی و رفاهی این کتابخانه قرار گرفت و در خصوص کمبودها و رفع نیازها با دانشجویان دقایقی به بحث و گفت و گو پرداخت.
دانشجویانی که به عنوان کار دانشجویی در این کتابخانه مشغول به فعالیت بودند، دقایقی با دکتر عباس عطوف مدیر کل دانشجویی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت به گفت و گو نشستند و در بیان نیازها و مطالبات خود به قدیمی بودن و مطابقت نداشتن کتاب‌های خریداری شده با فهرست درخواستی، اشاره کردند.
در جریان این بازدید و در گزارشی که از سوی مسؤولان دانشگاه عنوان شد، تعدادی کتاب به ارزش ۲۷ میلیون تومان به تازگی برای تجهیز مخزن کتابخانه مرکزی کوی پسران، خریداری شده که به زودی برای استفاده از دانشجویان عرضه خواهد شد.
همچنین دکتر عطوف در ادامه برنامه خود، از سلف قدیمی کوی پسران دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید و در خصوص مشکلات و مطالبات این سلف با دانشجویان و مسؤولان دانشگاه دقایقی صحبت کرد.
در کوی دختران نیز بازدیدی از سیستم ورود و خروج دانشجویان به خوابگاه، وضعیت اتاق ها و مشکلات دانشجویان از سوی مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت صورت گرفت که یکی از مشکلات مکرر دانشجویان وضعیت ضعیف اینترنت خوابگاه بود.

تهیه کننده: