در جلسه مجازی کارگروه ارتقا سلامت بیمارستان فارابی مطرح شد

برنامه های متنوع آموزشی بهداشتی برای پاییز 1400 در بیمارستان فارابی برگزار خواهد شد

واحد آموزش سلامت بیمارستان فارابی با همکاری دفتر پرستاری این بیمارستان در نظر دارد تا در پاییز 1400 برنامه های متنوع آموزشی بهداشتی برای بیماران و کارکنان برگزار کند.

در جلسه مجازی کارگروه ارتقا سلامت بیمارستان فارابی مطرح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگام علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، جلسه مجازی کارگروه ارتقا سلامت یکشنبه 28 شهریور 1400 با حضور دکتر حمید ریاضی، معاون درمان، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری این مرکز برگزار شد.
در این جلسه زینب چاوشی، سوپروایزر آموزش به بیمار بیمارستان فارابی گزارشی از فعالیت های این کارگروه در سه ماهه دوم سال 1400 ارائه کرد. وی همچنین به تنظیم نیاز سنجی سالیانه آموزشی بیماران تمام واحدهای پرستاری، تألیف کتابچه راهنمای مقررات واحدها، آموزش های مجازی به ویژه آموزش های مربوط به کووید-19 به مددجو از طریق ارسال لینک همراه با کد پذیرش به بیماران قبل از ورود به بیمارستان، تولید محتوا و تهیه رسانه بر اساس نیازسنجی، ترجمه رسانه های نوشتاری به انگلیسی و عربی، طراحی پرسشنامه و اجرای آن و تولید کلیپ های آموزشی کوتاه اشاره کرد و از پیگیری اجرای مصوبه های قبلی این کارگروه خبر داد. در ادامه این جلسه درباره پیش نویس برنامه های پیشنهادی برای برگزاری برنامه های مناسبتی سلامت از جمله روز جهانی بینایی، روز جهانی عصای سفید، هفته سلامت روان و روز جهانی دیابت در پاییز سال جاری نیز بحث و تبادل نظر شد.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *