• تاریخ انتشار : 1402/07/16 - 10:58
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 104
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری ایستگاه سلامت به مناسبت هفته سالمند با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در راستای برنامه‌های هفته سالمند، با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، ایستگاه سلامت برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این ایستگاه سلامت که چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ با همکاری مشترک شبکه بهداشت و درمان  و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و با حضور محمدیان، معاون درمان کمیته امداد برگزار شد بسته معیشتی ویژه سالمندان بسیار پرخطر و نیازمند توزیع شد و در ادامه مریم مهدی زاده، کارشناس تغذیه مرکز خدمات جامع سلامت سعیدیه در خصوص گروه‌های غذایی و مواد غذایی ضروری دوران سالمندی (نان و غلات، حبوبات، فیبرها و میوه و سبزیجات، پروتئین‌ها و انواع گوشت‌ها) صحبت کرد.
فاطمه قلی نژاد، کارشناس برنامه سالمندان شبکه نیز با توزیع مکمل کلسیم د به مددجویان حاضر، در خصوص اهمیت مصرف کلسیم در سالمندی و زمان مناسب مصرف آن مطالبی را عنوان کرد و سپس تست قند خون از ۴۰ مددجو با همکاری مریم اروجی، کارشناس و مراقب سلامت پایگاه شماره یک قائمیه انجام شد.
در این برنامه غربالگری 7 مورد پره دیابت و 3 مورد دیابت کنترل نشده با مصرف دارو به‌صورت نامرتب شناسایی شدند که توصیه شد در اولین فرصت به‌منظور بررسی‌های بیشتر به مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.
 
 
  • گروه خبری : شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر
  • کد خبر : 247742
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *