برگزاری جلسه بررسی و رفع مشکلات انعقاد قرارداد داروخانه های بیمارستانی با شرکت بیمه دی

نشست بررسی و رفع مشکلات انعقاد قرارداد داروخانه های بیمارستانی با شرکت بیمه دی به میزبانی دفتر نظارت و توسعه امور عمومی معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، جلسه بررسی و رفع مشکلات انعقاد قرارداد داروخانه های بیمارستانی با حضور دکتر جلال غفارزاده معاون غذا و دارو، محمود معصومی مدیر نظارت و توسعه امور عمومی، مسئولان و کارشناسان بیمه اداره رفاه و تعاون، مدیران و کارشناسان داروخانه‌های بیمارستانی و جمعی از مدیران و کارشناسان واحدهای بیمارستانی دانشگاه در مرداد 1401 تشکیل شد.
در این نشست معصومی به لزوم انعقاد قرارداد داروخانه های بیمارستانی با بیمه های تکمیلی به خصوص بیمه دی اشاره کرد و همکاران بیمارستان‌ها نیز به بیان مشکلات خود در این زمینه پرداختند. سپس معاون غذا و دارو و مسئولان داروخانه های بیمارستانی چالش ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند. در ادامه خلاصه‌ا‌ی از نتایج اجرای پایلوت این طرح در بیمارستان یاس ارائه شد و شرکت بیمه دی نیز به ارائه نظرات خود پرداخت.
توضیح اینکه در پایان پس از بررسی راه حل‌های ارائه شده مقرر شد با توجه به تبادل نظرهای صورت گرفته و اهمیت انعقاد این قرارداد در راستای ارتقای رفاه هر چه بیشتر کارکنان دانشگاه، تصمیم‌گیری نهایی برای انعقاد قرارداد در جلسه بعدی انجام شود.

سیده کاملیا داودزاده
تهیه کننده:

سیده کاملیا داودزاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *