برگزاری دهمین جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی

هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در دهمین جلسه این مجمع به پیگیری برنامه های انجمن پرداختند.

برگزاری دهمین جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، دهمین جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی، دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱ با حضور جمعی از اعضای هیات امنا برگزار شد.دکتر احمدرضا جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی در این جلسه ضمن خیرمقدم ، حضور اعضای هیات امنا را در جمع اعضای هیات مدیره را باعث دلگرمی بیمارستان دانست. رئیس بیمارستان شریعتی با اشاره به نیاز بیمارستان شریعتی به تجهیزات پزشکی ، قیمت بالای این دستگا ها ، تامین آن ها را از سوی بیمارستان سخت دانست و افزود: در این شرایط از عهده هزینه‌های بیمارستان برنمی‌آییم و حضور و پشتیبانی شما خیرین گرانمایه بسیار انرژی بخش است. وی در ادامه به مواردی از نیازهای فوری بیمارستان اشاره کرد.

محمدرضا کارگری نایب‌رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور که در این جلسه حضور داشت با تقدیر از کادر درمان بیمارستان، گفت: شغل شما شغل انبیاست و همانگونه که حضرت عیسی‌بن مریم (ع) به اذن خداوند بیماران را شفا می‌داد، شما پزشکان و پرستاران و کادر درمان نیز با دستگیری از بیماران و درمانشان، قدم در جای پای پیامبر معصوم می‌گذارید.وی در ادامه از هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی قدردانی کرد و گفت، اخبار اقدامات نیکتان را همواره پیگیری می‌کنم و بسیار خرسندم که نیازهای تجهیزاتی و تاسیساتی و ابنیه بیمارستان را به خوبی مرتفع می‌نمایید.

محمدعلی روحی فردپور، رییس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی نیز در سخنان کوتاهی با تشکر از حاضران در جلسه گفت: یکی از جاهایی که من همواره با شور و شوق و اشتیاق و میل وافر در آن حاضر می‌شوم، همین جلسات هیات مدیره مجمع خیرین بیمارستان شریعتی است. من واقعا در ساعاتی که در این جلسات حضور دارم، حالم خوب می‌شود و وقتی می‌بینم که این جمع همسو و همدل برای یاری‌رسانی به هموطنانی که از اقصی نقاط کشور به این مرکز تخصصی و درمانی مراجعه می کنند، دور هم جمع شده‌اند.  

در ادامه دکتر حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی با قدر دانی از اقدامات همکارانش در تامین نیازهای آنی بیمارستان شریعتی گفت: تعامل انجمن با مدیریت و کادر درمان بیمارستان بسیار عالی است و در این راه، نیازهای اولویت‌دار بیمارستان با مشارکت خیرین از طریق هیات امنای ارزی تامین می‌شود.وی اظهار کرد: خرید از هیات امنای ارزی به اقدامات خیرین ضریب می‌دهد و باعث می‌شود تجهیزات مورد نیاز بیمارستان با قیمت‌های بسیار مناسب تامین شود.

پس از جلسه، اعضای هیات مدیره با حضور در بخش رادیولوژی از مراحل بازسازی و تجهیز اتاق اینترویشن بخش رادیولوژی که هزینه ان از سوی مهندس خاقانی پور تامین شده است، بازدید کردند. محمدرضا کارگری، خان‌علی محمودزاده، عضو هیات امنای مجمع و مشاور بنیاد فجر و عبدالرزاق نمازی، عضو هیات امنای انجمن و دستیار ارشد مدیرعامل بنیاد فجر از مهمانان این جلسه بودند.

 

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *