بیست و پنجمین جلسه کمیته اجرایی شورای فرهنگی بین‌الملل دانشگاه برگزار شد

بیست و پنجمین جلسه کمیته اجرایی شورای فرهنگی بین‌الملل با بررسی مسائل و درخواست‌های دانشجویان بین‌الملل در حوزه‌های فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بین‌الملل، در این نشست که دوشنبه 13 دی 1400 در سالن همایش‌های مجازی این معاونت برپا شد، دکتر مهدی نوروزی، مدیر مشارکت‌های مردمی دانشگاه، دکتر حامد شفارودی، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه، دکتر فرسام نوری زاده، رئیس شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل، دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل، دکتر الهه متوسلی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن دهقان، رابط فرهنگی بین‌الملل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضور داشتند.
در ابتدای این نشست مسائل و درخواست‌های دانشجویان بین‌الملل در حوزه‌های فرهنگی و دانشجویی که در دیدارهای مستقیم دانشجویان با معاون بین‌الملل دانشگاه و سایر مدیران حوزه بین‌الملل مطرح شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.
سپس با نظر اعضای کمیته اجرایی مقرر شد پیش‌نویس طرح ایجاد یک انجمن دانشجویی برای دریافت نظرات و درخواست‌های دانشجویان در حوزه‌های مختلف صنفی زیر نظر معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل آماده شود.
در ادامه، زهرا سادات حسینی، کارشناس معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل گزارشی از فعالیت‌های این معاونت در آذر و دی 1400 ارائه کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان نیز به تشریح برنامه ضیافت اندیشه که در شهریورماه سال جاری توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، پرداخت و بر ضرورت گفتگو و دانشجو محور بودن برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد.
در این جلسه همچنین در خصوص لزوم برگزاری برنامه‌های نوآورانه در حوزه فرهنگی که مبتنی بر نیازهای دانشجویان باشد بحث و گفتگو شد.
در پایان، معاون دانشجویی فرهنگی معاونت بین‌الملل دانشگاه ضمن جمع‌بندی نظرات حاضران در جلسه، تشکیل انجمن دانشجویی، اعلام فراخوان جذب ایده‌های فرهنگی نوآورانه، مستند کردن برنامه‌ها و فرآیندها، دانشجو محور شدن برنامه‌ها، دعوت ازسخنرانان صاحب‌نظر و شناخته شده برای برنامه‌های فرهنگی و تقدیر از دانشجویان فعال در حوزه دانشجویی و فرهنگی را از جمله برنامه‌های آتی این معاونت دانست.

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *