• تاریخ انتشار : 1400/09/17 - 11:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 418
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیر از همکاران داوطلب پرستار به مناسبت روز جهانی داوطلب

مدیر سازمان های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز داوطلب از همکاران پرستار داوطلب بیمارستان روزبه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، سه شنبه ۱۶ آذر به مناسبت روز داوطلب از طرف سازمان های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران از همکاران پرستار بیمارستان روزبه که به بیمارستان های ریفرال کرونا بصورت داوطلب اعزام شدند تقدیر شد.
در ابتدای این دیدار جلسه ای باحضور، دکتر امینی‌منش مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، مریم علیپور و انسیه جناب کارشناسان سازمان و رئیس بیمارستان روزبه و مدیرپرستاری و تنی چند از پرستاران داوطلب در دفتر پرستاری بیمارستان برگزار شد.
در این دیدار دکتر یحیوی رئیس بیمارستان ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران داوطلب  درگیر کرونا، روز جهانی داوطلب را تبریک گفت و برای تلاشگران این عرصه خطیر، توفیق روزافزون و سلامتی و سربلندی مسألت داشت.
کارشناسان این سازمان با بیان اینکه بیمارستان روزبه همیشه جز واحدهای بود که بیشترین آمادگی را برای اعزام داوطلب داشته از زحمات همکاران داوطلب تقدیر کردند و روز پرستار را پیشاپیش به آنها تبریک گفتند
در پایان با اهدای لوح و هدایا از همکاران داوطلب قدردانی شد.

  • گروه خبری : بیمارستان روزبه,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 201880
محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *