تقدیر فرماندار شهرستان اسلامشهر از سرپرست روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به مناسبت روز روابط عمومی

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر به مناسبت روز روابط عمومی، ۲۷ اردیبهشت در مراسمی از سرپرست روابط عمومی تعدادی از سازمانهای این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، مسعود مرسلپور، فرماندار و رئیس شورای هماهمگی روابط عمومی‌های شهرستان اسلامشهر در مراسمی که چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور تمام مسئولان روابط عمومی ادارات و سازمان‌های این شهرستان و اصحاب رسانه در سالن آمفی تئاتر فرمانداری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد در ابتدا مقدمه‌ای از شرح وظایف روابط عمومی را بیان و در ادامه به اهمیت برقراری ارتباط نزدیکتر بین روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه پرداخت. 
دکتر مرسلپور در این مراسم ضمن قدردانی از تعدادی از مسئولین روابط عمومی ادارات، از تمام کادر بهداشت و درمان در راستای مقابله با بیماری کووید- ۱۹ در طی ۱۵ ماه گذشته قدردانی کرد و در ادامه از زحمات  زینب ایمانی، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان که در امر اطلاع‌رسانی و ارسال اخبار و اطلاعیه‌ها به اصحاب رسانه، فعالیت بسیار عالی داشت نیز تقدیر شد.
در متن تقدیر نامه آمده است: 
ارجمند گرامی سرکا ر خانم زینب ایمانی
سلام‌علیکم
۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، پاسداشت شکوهمند تلاش‌های خالصانه و ارزشمند خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت که در عرصه راهبردی و تحول برانگیز روابط عمومی نقش ایفا می‌نماید. ضمن تبریک این روز فرخنده به سرکار عالی از عملکرد شایسته و مطلوبی که در پیشبرد اهداف تبلیغی و اطلاع‌رسانی مبذول داشته‌اید تقدیر و تشکر نموده و امیدوارن دیل توجهات پروردگار عظیم الشان در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها همچون گذشته در ادای این رسالت مهم موفق و پیروز یاشید.
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *