حضور فعال مؤسسه حمایت از بیماران مبتلا به نقص سیستم ایمنی در مراسم روز قدس

در روز قدس مؤسسه حمایت از بیماران مبتلا به نقص سیستم ایمنی، در محل غرفه های مربوط به سازمانهای مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور پیدا کرد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی، روز جمعه 10 خرداد 98 همزمان با روز جهانی قدس معاونت فرهنگی، اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف معرفی انجمنهای مردم نهاد، اقدام به برپاکردن جایگاهی در کنار مسیر راهپیمایان روز قدس کرده بود.  
مؤسسه حمایت از بیماران مبتلا به نقص سیستم ایمنی، که از حدود یک سال قبل با هدف حمایتهای مادی و معنوی از بیماران نقص ایمنی فعالیت خود را آغاز کرده است، به منظور اطلاع رسانی و افزایش آگاهی افراد جامعه از این بیماری و دعوت به همیاری برای کمک به بیماران نیازمند،با حضور در این غرفه ها  در این مراسم شرکت کرد.
 همکاران مؤسسه حمایت از بیماران مبتلا به نقص سیستم ایمنی با حضور فعال در این مراسم، ضمن توزیع بروشورهای آموزشی، توضیحات لازم را برای معرفی بیماری نقص ایمنی به مردم ارائه کردند.
حضور باشکوه مردم روزه دار و نیکوکار در چنین مراسمی فرصت مناسبی بود تا اطلاعات لازم در مورد بیماری های نقص ایمنی، نحوه پیشگیری و درمان بیماران و نیز نحوه کمک به این بیماران به افراد نیکوکار و داوطلب ارائه شود.

خبر :مرضیه سالک
عکس: باقرزاده

الناز واحدي
تهیه کننده:

الناز واحدي