در راستای رسانه ای شدن علم
دبیران انجمن های علمی فرهنگی، دانشجویان با روزنامه نگاری برند آشنا شدند
به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با توجه به ضرورت رسانه ای شدن علم و حرکت در مرزهای دانش، جلسه ای با دبیران انجمن های علمی فرهنگی، دانشجویان در خصوص اجرای روزنامه نگاری برند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در این نشست که روز شنبه 18 دی ماه 1400 با حضور دبیران انجمن های علمی دانشجویان در دفتر روابط عمومی برگزار شد، دکتر ماشااله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه گفت: برای حرکت در مرزهای علم و پویایی علمی، استفاده از ظرفیت های دانشجویان به منظور رشد و ارتقاء فردی و مشارکت در معرفی شایسته بخش های مختلف دانشگاه ضروری است.
وی بیان بهتر ایده ها، آراء، نظرات و پیشنهادها در خصوص چالش ها، را زمینه ساز طراحی دوره روزنامه نگاری برند خواند و گفت: روزنامه نگاری برند بر بیان حقایق، همراه با امید آفرینی بدون اصرار بر قانع سازی مخاطب تاکید دارد و کسب مهارت های لازم برای بکارگیری و توسعه فناوری رسانه را مبنای ایجاد ارتباط و انتقال پیام می داند.
در این جلسه، پس از بحث و گفت و گو و ارائه نظرات شرکت کنندگان، توافق شد تا جلسه توجیهی در تاریخ 18 بهمن ماه برگزار شود.
نظر دهید