نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان بیمارستان های دانشگاه

دکتر ترابی: فعالیت اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش علمی شبکه اجتماعی ایکس؛ باعث افزایش دیده شدن دستاوردهای علمی دانشگاه می شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست با کارشناسان روابط عمومی بیمارستان ها گفت: فعالیت اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش علمی شبکه اجتماعی ایکس؛ باعث افزایش دیده شدن دستاوردهای علمی دانشگاه می شود.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست با کارشناسان روابط عمومی بیمارستان های دانشگاه که 7 شهریور 1403 برگزار شد، بر اهمیت افزایش دیده شدن دانشگاه در فضای مجازی به ویژه شبکه اجتماعی X (توییتر)  تأکید کرد. 
مدیر روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به ارتباط بین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و ارتقای رتبه مقالات اعضای هیئت علمی دانشگاه در آلتمترتیکس، بر لزوم ایجاد صفحاتی برای اعضای هیئت علمی در شبکه X و معرفی دستاوردهای علمی آن‌ها تأکید کرد.
وی با بیان اینکه برای قطب علمی شدن باید شهرت علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه در بیمارستان‌ها افزایش یابد، بر اهمیت افزایش نفوذ علمی اساتید در سطح جهانی تأکید کرد. 
دکتر ترابی با اشاره به شاخص‌ آلتمتریکس که به عنوان معیار سنجش نفوذ علمی محسوب می‌شود، افزود: با افزایش فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و معرفی مقالات و دستاوردهای علمی، می‌توان به بهبود این شاخص‌ها و در نتیجه ارتقای نفوذ علمی اساتید کمک کرد.
وی با اشاره به ایجاد شبکه مرکزی حساب کاربری X در بیمارستان ها و معرفی حساب کاربری اعضای هیئت علمی در آن گفت: این روند میزان دیده شدگی فعالیت های علمی را ارتقا می دهد و برای اجرایی شدن آن لازم است همکاری بین بخش های مختلف دانشگاه افزایش یابد.
در پایان هر یک از کارشناسان گزارشی از فعالیت های خود در زمینه طراحی وب سایت انگلیسی و عربی دانشگاه ارایه کردند.
زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

عکاس

تصاویر