• تاریخ انتشار : 1402/05/21 - 14:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 339
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارزیابی مدیران معاونت توسعه کلید خورد

دکتر رامین رحیم نیا: ارزیابی مدیران معاونت توسعه با رویکرد «برنامه توسعه فردی» انجام می‌شود

نخستین جلسه ارزیابی مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه در راستای «تعیین نیازهای آموزشی» تشکیل شد.

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در این جلسه که پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 با حضور معاون توسعه صورت گرفت، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه با بیان اینکه ارزیابی مدیران معاون توسعه با رویکرد «برنامه توسعه فردی» به‌منظور تعیین نیازهای آموزشی انجام می‌شود؛ گفت: در این ارزیابی با استفاده از ابزارهایی از جمله؛ کار تیمی، آزمون‌هایی روان‌شناسی و... شایستگی های رفتاری مدیران مورد سنجش قرار گرفته و نقاط قوت و قابل‌بهبود تعیین می شود.
وی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های بازخورد، برنامه توسعه فردی، مهارتی، به‌منظور تدوین محتواهای آموزشی اختصاصی هر فرد و هدفمندکردن آموزش ضمن خدمت تعیین می‌شود. 
طبق نظرسنجی انجام شده از مدیران گروه اول، آنها فرایند برگزاری جلسات و مباحث مطرح شده در هر جلسه را کاملاً یکپارچه و برنامه‌ریزی‌شده عنوان کرده و اصول علمی بر پایه کارهای تیمی و بازی ها، راهکارهای مدیریتی پیشبرد آنها، نه‌تنها برای بهبود وضع سازمان بلکه برای زندگی شخصی نیز قابل‌استفاده و در آن لحاظ شده است و منجر به تبدیل تهدید ها به فرصت ها و تغییر نگرش می شود. 
همچنین نوع مباحث استفاده شده موجب می شود که افراد بتوانند شناخت کاملی از خود پیدا کنند و نتوانند رفتاری جز رفتار طبیعی و واقعی خود به نمایش بگذارند.
توضیح اینکه جلسات ارزیابی مدیران معاونت توسعه تا پایان شهریورماه ادامه دارد. 

 

  • گروه خبری : معاونت توسعه مديريت و برنامه ريزي منابع
  • کد خبر : 241708
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *