دکتر سعید ناطقی از راه اندازی سایت گردشگری سلامت دانشگاه رونمایی کرد

سایت گردشگری سلامت دانشگاه با هدف معرفی خدمات قابل ارائه به بیماران بین الملل، معرفی پتانسیل هایی از قبیل پزشکان، تکنولوژی ها، مراکز درمانی و شرکت های گرشگری سلامت راه اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه گفت: سایت گردشگری سلامت دانشگاه با هدف معرفی خدمات قابل ارائه به بیماران بین الملل، معرفی پتانسیل هایی از قبیل پزشکان، تکنولوژی ها، مراکز درمانی و شرکت های گرشگری سلامت راه اندازی شده است.
سایت یکپارچه گردشگری سلامت دانشگاه آماده ورود اطلاعات مراکز درمانی برای بهره برداری است. این سایت پس از ورود اطلاعات مراکز با قابلیت ارائه مطالب بصورت پنج زبانه (انگلیسی- فارسی- عربی- ترکی- روسی) قابل بهره برداری خواهد بود.
بخش خدمات قابل ارائه شامل توضیحات خدمت و نحوه درمان، طول مدت اقامت بیماران در بیمارستان و پیش بینی زمان حضور بیمار در کشور است.
بخش پزشکان شامل معرفی پزشکان شاغل در دانشگاه که در حوزه پذیرش بیماران بین الملل فعالیت می کنند است که رزومه کوتاهی از پزشک و در صورت وجود عکس هایی از نتیجه کار پزشکان در گالری تصاویر مربوطه بارگذاری خواهد شد.
بخش مراکز درمانی، شامل بیمارستان های دانشگاه و دانشکده دندانپزشکی است که دارای مجوز IPD هستند. در این بخش با ورود به صفحه مرکز درمانی همه اطلاعات مورد نیاز برای بیماران بین الملل قرارداده می شود. برای هر مرکز درمانی لینکی اختصاص داده خواهد شد که از سایت بیمارستان قابل دسترسی خواهد بود.
بخشی برای تکنولوژی­ های موجود در دانشگاه اختصاص یافته است.
صفحه قیمت­ های خدمات بازه قیمتی خدمت مورد نظر را نشان می دهد که بیماران با ارسال مدارک و درخواست پکیج، از نحوه دریافت خدمت و مبلغ آن در مرکز درمانی مورد نظر با خبر خواهند شد.
گالری تصاویر، سوالات متداول، نقشه دسترسی به مراکز درمانی، امکان مشارکت در اعطا امتیاز به مراکز و خدمات از دیگر قابلیت های این سایت است.
امید است با همت همه مراکز درمانی با ورود تمای اطلاعات مورد نیاز هرچه سریعتر شاهد پیشرفت و کامل شدن سایت باشیم.

فائزه فهیمی تبار
تهیه کننده:

فائزه فهیمی تبار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *