• تاریخ انتشار : 1400/01/30 - 14:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1012
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه مجازی پذیرش دانشجوی بین الملل بیمارستان فارابی

دکتر محمد سلیمانی: می خواهیم سطح علمی بیمارستان فارابی را به جهان معرفی کنیم

جلسه مجازی پذیرش دانشجوی متقاضی تحصیلات تکمیلی تخصصی چشم پزشکی (فلوشیپ) بیمارستان فارابی با حضور معاون بین الملل و تعدادی از اعضای هیئت علمی گروه رتین این بیمارستان برگزار شد.

جلسه مجازی پذیرش دانشجوی بین الملل بیمارستان فارابی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، جلسه مجازی مصاحبه با دانشجوی بین الملل متقاضی گذراندن دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) در این مرکز با حضور دکتر هوشنگ فقیهی، رییس بخش رتین بیمارستان فارابی به همراه دکتر محمد سلیمانی، معاون بین الملل و دکتر حمید ریاضی، معاون درمان این بیمارستان صبح دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد.
دکتر سلیمانی درباره برگزاری این جلسه به خبرنگار روابط عمومی بیمارستان فاربی گفت: امروز مصاحبه‌ای مجازی با دکتر مهمت دردا  اوزر (Uyesi Muhammet Derda Ozer)، دانشجوی اهل کشور ترکیه که تمایل دارد دوره فلوشیپ خود را در بیمارستان فارابی بگذراند، داشتیم. وی اکنون به عنوان استادیار گروه جراحی دانشگاه سلیمان دمیرال (Suleyman Demiral) در شهر وان این کشور مشغول به فعالیت بوده و در حال ارتقا به مرتبه دانشیاری است. در مکاتبه‌هایی که با دکتر Ozer داشتیم وی از علاقه خود به رشته‌های انکولوژی (Oncology) و یووئیت (Uveitis) صحبت کرد و تمایل دارد تا دوره فلوشیپ خود را زیر نظر استادان بخش رتین (شبکیه) بیمارستان فارابی بگذراند.
وی همچنین از حضور تعدادی از  اعضای هیئت علمی گروه رتین بیمارستان فارابی در این جلسه خبر داد و افزود: خوشبختانه استادان گروه رتین بیمارستان فارابی مانند دکتر هوشنگ فقیهی، دکتر احمد میرشاهی و دکتر حمید ریاضی که در این جلسه حاضر بودند موافقت خود برای پذیرش دکتر Ozer را اعلام کرده و مقرر شد پس از انجام مکاتبه‌ها و مراحل پذیرش دانشجویان بین الملل با دانشگاه علوم پزشکی تهران، از ۲۲ جولای ۲۰۲۲ طبق ضوابط مربوط به دانشجویان بین الملل، دوره فلوشیپ خود را در بیمارستان فارابی آغاز کند. امیدواریم بتوانیم با پذیرش دانشجویان بین الملل به ویژه در سطح فلوشیپ، ارتباط خود با سایر مراکز علمی دنیا را قوی‌تر کرده و سطح علمی بیمارستان فارابی را به دنیا معرفی کنیم.
  • گروه خبری : بیمارستان فارابی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 172298
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *