• تاریخ انتشار : 1400/12/23 - 12:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 451
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی

دکتر مهدی خداپرست: ایثارگری، جامه افتخارآمیزی بر تن جانبازان و ایثارگران است

رئیس بیمارستان فارابی در مراسمی که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا برگزار شد از جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهید شاغل در این بیمارستان قدردانی کرد.

برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، به مناسبت روز بزرگداشت مقام شهدا، دوشنبه 23 اسفند 1400 مراسمی با حضور دکتر مهدی خداپرست، رئیس، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری بیمارستان به منظور قدردانی از جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهید شاغل در این مرکز، برگزار شد.
رئیس بیمارستان فارابی با ابراز خشنودی از برپایی این مراسم اظهار داشت: ایثارگران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن ثابت کردند هر کجا اسلام و کشور به حمایت نیاز دارد، حضور دارند. به واقع ایثارگری یک سبک زندگی است که باعث می شود این افراد الگویی برای جامعه باشند. خوشبختانه همکاران ایثارگری که در بیمارستان فارابی خدمت می کنند هم از نظر اخلاق و هم از نظر رفتاری می توانند الگویی تاثیر گذار بوده که حتی در رفع مشکلات سایر همکاران نیز قدم بردارند. این افراد باید بدانند که ایثارگری جامه افتخار آمیزی است بر تن جانبازان و ایثارگران.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اصغری، امام جماعت بیمارستان فارابی نیز با اشاره به ارزش ایثارگری گفت: خانواده شهدا و جانبازان باید قدر این جایگاه را بدانند. زیرا خداوند بر آنان و خانواده هایشان همواره درود می فرستد و اجری بی حساب به آنان خواهد داد. یکی از دلایلی که باعث ارزشمندی جایگاه ایثارگران شده این است که این انسان ها اهل تحمل سختی و صبر هستند. موضوع دیگر جایگاه والای خانواده های شهدا و ایثارگران از دیدگاه مکتب اسلامی است. زیرا این خانواده ها توانسته اند فرزندانی را پرورش دهند که در راه اسلام و قرآن گام نهند.
در پایان این مراسم از جانبازان و فرزندان شهید بیمارستان فارابی با اهدای گل و لوح یادبود قدردانی شد.

 

  • گروه خبری : بیمارستان فارابی
  • کد خبر : 209881
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی دکتر مهدی خداپرست، رئیس بیمارستان فارابی سعید مرادی، مدیر بیمارستان فارابی حجت الاسلام والمسلمین مهدی اصغری، امام جماعت بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابیبرگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی برگزاری مراسم قدردانی از ایثارگران بیمارستان فارابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *