دیدار مسئولان امور ایثارگران دانشگاه و مرکز بهداشت جنوب تهران با خانواده شهید رحمانی، به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس و برای گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و خانواده‌هایشان، مدیر دفتر امور ایثارگران به همراه رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و فرمانده بسیج این مرکز با خانواده شهید رحمانی دیدار کردند.

گالری عکس
هم‌زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر هشت سال جنگ تحمیلی صبح روز چهارشنبه 5 مهر 96 دکتر مقیمی، مدیر امور ایثارگران به همراه دکتر قیوم زاده، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و مهندس میراسماعیلی، فرمانده بسیج این مرکز با فرزند و همسر شهید رحمانی دیدار کردند.
در ابتدا مهندس میر اسماعیلی رابط ایثارگران در مرکز بهداشت جنوب همراهان را به خانواده رحمانی معرفی کرد. سپس دکتر مقیمی گفت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جان‌فشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرینشان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.
وی تصریح کرد: امروز اقتدار کشور را وامدار خون‌های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه تعدی حتی یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.
در این دیدار، همسر شهید رحمانی از مقام و جایگاه این شهید گران‌قدر، باافتخار و عزت یادکرد و گفت: شهید رحمانی در سال 1365 در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل شد از وی چهار فرزند به یادگار مانده است گفت: زمانی که بچه‌ها کوچک بودند، مجبور بودم خودم به‌تنهایی بار مشکلات را بدوش بکشم و برایشان هم پدر باشم و هم مادر. اکنون افتخار می‌کنم که توانستم فرزندانی خوب و تحصیل‌کرده تحویل جامعه بدهم.
وی ضمن تقدیر از اهتمام مسئولان دانشگاه در تکریم ایثارگران، خطاب به مهمانان تأکید کرد: حضور شما در این محفل، باعث نشاط و دلگرمی است و قابل‌مقایسه با هیچ اقدام دیگری نیست.
توضیح این‌که فرزند شهید رحمانی، از همکاران دانشگاه و شاغل در مرکز بهداشت جنوب است.
خبر: اسماعیلی
عکس: گلپایگانی

کلمات کلیدی
زهرا  اسمعيلي - عکس
تهیه کننده:

زهرا اسمعيلي - عکس