معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران انتصاب دکتر مسعود حبیبی را تبریک گفت

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، انتصاب دکتر مسعود حبیبی را به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در این پیام آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای مسعود حبیبی
عضو محترم هیئت علمی دانشگاه

با سلام و احترام؛
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از فعالان عرصه های فرهنگی، اجتماعی، جهادی و تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستید، نشان از هوش و درایت مقام عالی وزارت و نویدبخش روزهای پر رونق در حوزه های فرهنگی و رفاهی برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را می دهد.

امید است با عنایت خاصه حضرت ولی عصر (عج) در دوران مدیریت جنابعالی بر اساس ابلاغ وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای تحقق شعارهای رئیس جمهور محترم برای اجرایی شدن سیاست های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم، بتوانید گام های موثری برداشته و همچون گذشته در مسئولیت های پیشین که ارتباط موثر و هدفمندی با دانشجویان و صاحبان فرهنگ، هنر و ادب داشته و تاثیرات ماندگاری باقی گذاشته اید، موفق و موید باشید.

قطعا نگاه ویژه جنابعالی و اشراف بر مسایل دانشجویی فرهنگی و استفاده از ظرفیت دانشجویان و دانشگاهیان باعث می شود، تحول شگرفی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور شاهد باشیم.

دکتر مهدی ابراهیمی
معاون فرهنگی و دانشجویی

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی