نشست اعضای جلسه کمیته شمس در مرکز بهداشت جنوب تهران

جلسه کمیته شمس مرکز بهداشت جنوب تهران با حضور رئیس این مرکز برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، چهارمین جلسه کمیته نیازسنجی آموزشی و مداخلات سلامت و مرگ کودک 1 تا 59 ماه‌روز چهارشنبه 24 مرداد 1403 با حضور دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس، دکتر احد گوارا، معاون فنی، علیرضا طاهری، زاده، معاون اجرایی، دکتر عباس وثوق، مشاور علمی مرکز بهداشت جنوب تهران و کارشناسان مسئول در سالن جلسات ستاد برگزار شد.
ابتدای جلسه دکتر سلمانی لوح تقدیری را با امضا دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت دانشگاه به دکتر گوارا، طاهری زاده، مهرداد حریری، سرپرست حراست و ملیحه اسماعیلی، مسئول دفتر ریاست مرکز بهداشت جنوب تهران اهدا و از زحماتشان تقدیر و تشکر کرد.
در این جلسه پس از بررسی مصوبات جلسه گذشته، فرشته حق‌شناس، کارشناس مسئول واحد گسترش و زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روان و دبیر کمیته نجات مطالبی را در این خصوص بیان کردند و دکتر لیلا عبائیان، کمیته نیازسنجی آموزش را برگزار کرد و گزارش 2 سالانه نیازسنجی آموزش را ارائه کرد و مقرر شد این کمیته هر سه ماه تکرار و روند کار را گزارش دهد.
سپس بهاره سورچی، کارشناس واحد سلامت خانواده و جمعیت جلسه کمیته مرگ کودک 1 تا 59 ماه را برگزار و سپس سناریوی یک مورد مرگ کودک خارج بیمارستانی (مرگ در منزل) و مداخلات مربوط به آن را بیان کرد.
توضیح اینکه سومین جلسه کمیته شمس روز دوشنبه 15 مرداد 1403 با همین اعضا برگزارشده بود و حق‌شناس و مرتضوی به بررسی مصوبات کمیته نجات پرداختند و دکتر زهرا ندا، کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر این مرکز جلسه کمیته بیماری‌های منتقله از آب و مواد غذایی و اقدامات لازم برای مراسم اربعین را برگزار کرد.
همچنین دکتر زهرا طالبی، کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده این مرکز جلسه کمیته جوانی جمعیت را برگزار کرد.

 

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر