نشست هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) برگزار شد

جلسه مشترک هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران با هیئت رئیسه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، در جلسه روز سه شنبه 13 آذر ماه 97 در سالن شورای ریاست که به دعوت دکتر صادق نیت رئیس مجتمع و با هدف بررسی نیازهای و راهکارهای همکاری متقابل برگزار شد اعضای هیئت مدیره این مجمع با دکتر رستمیان معاون اجتماعی فرهنگی دانشگاه، دکتر صادق نیت رییس مجتمع و اعضای هیئت رئیسه دیدار و گفتگو کردند.
 در ابتدای این نشست دکتر نیکنام، نایب رییس مجمع در سخنانی بیمارستان امام خمینی (ره) را به لحاظ قدمت و گستره ارائه خدمت؛ نماد درمان در کشور دانست و گزارشی از اقدامات در دست انجام این مجمع ارائه کرد.
در ادامه دکتر توانا مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان تهران ضمن تقدیر از رئیس و اعضای کادر درمان مجتمع در ارائه خدمات به بیماران گفت: سعی ما در مجمع خیرین سلامت بر این بوده تا ارتباط مناسبی بین بخش دولتی و خیرین سلامت ایجاد کنیم. البته در این راه با موانع بسیاری روبه رو شدیم ولی به لطف خدا توانسته ایم تا حد امکان این مشکلات را برطرف کنیم و حلقه ی ارتباط خیرین با بخش دولتی باشیم. وی اظهار امیدواری کرد خدمات این مجمع بتواند باری از دوش بیمارستان ها بردارد.
دکتر صادق نیت نیز در سخنانی ضمن تشکر از قبول دعوت مجتمع و حضور اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین در بیمارستان، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) را به عنوان خط پایان درمان بیماران صعب العلاج یاد کرد و افزود: در شرایط فعلی و با توجه به اختلاف زیاد هزینه های درمانی در مراکز دولتی و خصوصی، این مرکز بیشتر از گذشته مورد رجوع بیماران نیازمند از سراسر کشور قرار گرفته است و نیاز بیمارستان به کمک خیرین مضاعف شده است.
وی با اشاره به این نکته که حدود 70 درصد از بیماران از شهرستان ها به این مرکز ارجاع می شوند گفت: مشکلات زیادی در خصوص همراهان بیماران از اسکان تا مسائل حاشیه ای حضور آنها داریم که وقت و انرژی زیادی از مجتمع را به خود اختصاص می دهد.
رئیس مجتمع با بیان اینکه 50 درصد رتبه های امتحانات بورد از دستیاران این مجتمع هستند و برگزیدگان آزمون های دستیاری در همه رشته ها در این بیمارستان پذیرش و مشغول به تحصیل هستند، به ویژگی های علمی مجتمع پرداخت و گفت: این بیمارستان با بیش از پانصد تخت فعال در زمینه درمان سرطان مهمترین مرکز درمانی سرطان و بزرگترین مرکز آموزشی و درمانی در کشور است که جایگاه شناخته شده ای دارد و همین امر باعث می شود بسیاری از خیرین راغب باشند که کمک های خود را به این مجتمع اهدا نمایند.
در ادامه این نشست مباحثی در خصوص نیازهای عمرانی مجتمع از جمله تاسیس همراه سرا و سایر پروژه های عمرانی مطرح و تصمیماتی گرفته شد.
توضیح اینکه این پنجاه و سومین جلسه هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران بود که به میزبانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و قرار است به‌طور منظم این جلسات در مجتمع برگزار شود.

کلمات کلیدی
تهیه کننده: