همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، اردوی تفریحی ورزشی دانشجویان پردیس بین المللی کیش برگزار شد

به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی و حلول ماه ربیع الاول، واحد دانشجویی و فرهنگی شعبه کیش پردیس بین الملل اقدام به برگزاری اردوی یک روزه تفریحی و ورزشی دانشجویی در جزیره کیش کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران پردیس بین المللی کیش، 45 دانشجوی این شعبه روز جمعه شانزدهم مهرماه 1400، ضمن شرکت در یک اردوی یک روزه، در قالب گروه‌های مختلف در مسابقات ورزشی سنتی تیمی شرکت کردند.

در ابتدای این مراسم زهرا حسین زاده مسئول واحد فرهنگی پردیس کیش ضمن تبریک فرا رسیدن سال نوی تحصیلی و خوشامد به دانشجویان بین المللی که تازه به جمع خانواده علوم پزشکی تهران پیوسته اند از اهمیت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی در طول ایام پاندمی کرونا ضمن رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برای حفظ نشاط و روحیه دانشجویان سخن گفت و از کمیته دانشجویی فعالیت های بین الملل این پردیس که به برگزاری برنامه‌ کمک کرده اند تشکر کرد.

 دانشجویان پس از بازدید از منطقه تاریخی درخت سبز و شهر حریره در زمین تئاتر ساحلی ساحل کشتی یونانی جزیره کیش، در مسابقات ورزشی که در چندین رشته متشکل از بازی‌های سنتی همچون طناب کشی و توپ رسانی امدادی، به صورت گروهی شرکت کردند و به افراد برتر جوایزی اهدا شد.

پس از اجرای برنامه‌های ورزشی و تفریحی و صرف شام، در پایان مراسم از دانشجویان جدیدالورودی که تمایل به عضویت در کمیته دانشجویی فعالیت‌های بین الملل پردیس کیش دارند ثبت نام به عمل آمد و مقرر شد دانشجویان علاقه مند طی برگزاری جلساتی با دبیر و سرگروه های این کمیته فعالیت های دانشجویی خود را آغاز کنند.

زهرا حسین زاده
تهیه کننده:

زهرا حسین زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *