پیام رئیس مرکز قلب تهران به مناسبت روز جهانی کارگر

دکتر حمیدرضا پورحسینی در پیامی به مناسبت روز کارگر نوشت: روز جهانی کار و کارگر فرصتی است مغتنم تا از خدمات ارزشمند و تلاشهای بی شائبه همه عزیزان شاغل در واحد امور عمومی به‌نحوی قدردانی به عمل آید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ دکتر پورحسینی پیام تبریک خود را به مناسبت روز کارگر به شرح زیر ابلاغ کرد:
یازدهم اردیبهشت مصادف با اول ماه می‌روز جهانی کار و کارگر فرصتی است مغتنم تا از خدمات ارزشمند و تلاش های بی‌شائبه همه عزیزان شاغل در واحد امور عمومی به‌ نحوی تقدیر و تشکر به عمل آید و زحمات آنان ارج نهاده شود.
بزرگواران خدمتگزاری که در جای جای این مرکز بزرگ درمانی ردپای تلاش‌ های آنان دیده می‌ شود و دوشادوش تیم‌های کلینیک، پاراکلینیک، پشتیبانی و اداری در حال خدمت رسانی به آحاد مراجعه کنندگان و بیماران درد مند قلبی می‌باشند.
لذا لازم می‌ دانم از مساعی همه همکاران عزیز شاغل بخش‌ های مختلف آن واحد از جمله دفتر امور عمومی، خدمات، انتظامات، اطلاعات، مخابرات، آسانسور، آبدارخانه، لندری، چاپ و تکثیر وخیاطخانه تقدیر و به همه آنان خسته نباشید عرض کنم و از کوششهای همه بزرگواران در یک ساله گذشته که همه گیری کرونا، گریبانگیر کشور و بالطبع همه مراکز درمانی و این مرکز بوده، به طور ویژه تشکر کنم.
استمرار تلاش بی‌ وقفه شما، پشتوانه محکمی برای حرکت و تعالی این مرکز بزرگ درمانی است با امید به این تلاش، رشد و بالندگی و سعادت و سلامت همه شما عزیزان را در این ماه صیام، از درگاه احدیت خواستارم و برای همگان آرزوی موفقیت روز افزون و قبولی طاعات و عبادات را دارم.  
دکتر حمیدرضا پورحسینی
رئیس مرکز قلب تهران

سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *