دانشگاه علوم پزشکی تهران در مسیر ارتقا جایگاه دانشگاه در نظام های رتبه بندی بین المللی

کمیته‌های ارتقای رتبه بندی در دانشکده‌ها تشکیل می شود

دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای ارتقای جایگاه خود در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی، کمیته‌های ارتقای رتبه‌بندی را در دانشکده‌ها ایجاد می کند.

 

به گزارش سینا رسانه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشست دوشنبه هجدهم تیرماه 1403 با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

دکتر محمد حسین نکوفر، مدیر روابط بین الملل معاونت بین الملل دانشگاه بر تشکیل کمیته‌های ارتقای رتبه‌بندی در هر یک از دانشکده‌های دانشگاه تأکید کرد.

وی در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه مصوب شد که هر کدام از دانشکده‌ها یک کمیته ارتقای رتبه‌بندی تشکیل دهند. هدف از تشکیل این کمیته‌ها، اعمال برنامه های ارتقا رتبه های دانشگاه به صورت بومی در هر دانشکده و در نهایت ارتقای جایگاه دانشگاه در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی است.

دانشیار اندودونتیکس گروه اندودنتیکس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: این کمیته‌ها با بررسی دقیق شاخص‌های مورد نظر در رتبه‌بندی‌ها و تدوین برنامه‌های متناسب با شرایط هر دانشکده، می‌توانند به ارتقای کیفیت فعالیت‌های پژوهشی در دانشکده‌ها کمک کنند.

مدیر روابط بین الملل معاونت بین الملل دانشگاه با بیان اینکه تشکیل این کمیته‌ها فرصتی را برای مشارکت فعال همه اعضای هیئت علمی و کارکنان در ارتقای رتبه دانشگاه فراهم می‌کند، گفت:  امیدواریم با تشکیل این کمیته‌ها و اجرای برنامه‌های مدون، شاهد ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی باشیم

مریم اذانی
تهیه کننده:

مریم اذانی

تصاویر