بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان بهارلو و بازدید نوروزی رئیس دانشگاه از اورژانس 9 بیمارستان
دکتر کریمی: با صدای بلند و رسا از همه کارکنانی که در ایام نوروز در 14 بیمارستان دانشگاه، مشغول خدمترسانی به مردم هستند تشکر میکنم
دکتر کریمی رییس دانشگاه و هیئت همراه، در نخستین روز فرودین ماه، از اورژانس بیمارستانهای امیراعلم، سینا، مرکز طبی کودکان، امام خمینی، شریعتی، مرکز قلب، آرش و بهرامی بازدید کردند. در بازدید از بیمارستان بهارلو، دکتر نمکی وزیر بهداشت نیز حضور داشت و با اهدای شاخه گل از بیماران عیادت کرد و به کارکنان این بیمارستان، سال نو را تبریک گفت.
در این بازدید که بامداد روز پنجشنبه یکم فرودین 98 از اورژانس 9 بیمارستان صورت گرفت. دکتر رضایی معاون درمان، دکتر پارساپور مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی، دکتر سلمانی پزشک مقیم ستاد هدایت، رییس دانشگاه را همراهی کردند.
ابتدا دکتر کریمی و تیم همراه از اورژانس بیمارستانهای امیراعلم، سینا، مرکز طبی کودکان و امام خمینی بازدید کردند. سپس با حضور در بیمارستان بهارلو به استقبال وزیر بهداشت رفتند. وزیر بهداشت از اورژانس مسمومین و جنرال و CCU بیمارستان بهارلو بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند رسیدگی به بیماران قرار گرفت.
در ادامه رئیس دانشگاه از اورژانس بیمارستانهای شریعتی، مرکز قلب، آرش و بهرامی بازدید و نوروز 98 را به همکاران این بیمارستانها شادباش گفت.
دکتر کریمی هدف از این بازدیدها را عرض خداقوت و تبریک نوروزی به همکارانی که امروز در بیمارستانها مشغول کار هستند خواند و گفت: درحالیکه روز اول عید همگان در تعطیلات نوروزی بسر میبرند؛ همکاران ما در بیمارستانها مشغول خدمترسانی به بیماران هستند؛ وظیفه خود میدانم به آنان سلام عرض کنم و سال نو را تبریک بگویم.
وی افزود: امروز را به این دلیل برای بازدید انتخاب کردم که، حس روز اول عید در محل کار، هم در خودمان ایجاد شود و هم به همکاران بیمارستانها در ردههای مختلف اعم از پرستاری، خدمات، اعضای هیئتعلمی، اینترن ها، رزیدنتها و سطوح مدیریتی که در بیمارستانها حضور دارند خداقوت و خسته نباشید بگویم.
رییس دانشگاه با اشاره به ارزیابی خود از این 9 بیمارستان گفت: خوشحالیم توفیقی حاصل شد که امروز از بیمارستانهای با ظرفیت بزرگ و در مرکز شهر مانند امام خمینی، شریعتی، مرکز قلب، مرکز طبی کودکان، سینا و امیراعلم و بیمارستانهای دوردست مانند بهارلو، بهرامی و آرش دیدن کنیم. خدمترسانی در بیمارستانهای دانشگاه در شرایطی که اکثر مراکز غیردولتی سطح ارایه خدمات خود را پایین می آورند؛ بسیار عالی است. از اینکه بیماران از خدماتی که دریافت میکردند ابراز رضایتمندی داشتند بسیار لذت بردم. جلب رضایت بیماران زمانی حاصل میشود که پرسنل خودشان راضی باشند. در این بازدیدها، به نظر میرسید یک رضایتمندی نسبی در پرسنل و رضایتمندی بیشتری در مراجعهکنندگان وجود دارد.
رییس دانشگاه، از همراهان خود در این بازدیدها تشکر کرد و گفت: بازدیدهای نوروزی، توسط اعضای هیئترئیسه و همکاران معاونت درمان، هرروز، ادامه دارد. من فقط از اورژانس بیمارستانها که مواجهه بیشتری با بیماران و همکاران بیمارستانی دارد دیدن کردم تا با صدای بلند و رسا از تمامی کارکنانی که امروز در بیمارستانهای دانشگاه درحال خدمت به مردم هستند تشکر کنم.
خبرنگار: سمیرا کرمی
عکس: جمشید ربیعی
ارسال به دوستان