گزارشهای نوروزی
کشیک تعطیلات نوروز از نگاه همکاران مرکز طبی کودکان، قطب علمی جامع طب کودکان
شغل منشی یکی از شغل های مهم و کاربردی در بیمارستان است که با پزشک، پرستار، انتظامات، همراه بیماران و به نحوی با تمام بیمارستان تعامل و همکاری دارد. بنابراین کشیک تعطیلات نوروز را از دیدگاه ایشان مورد بررسی قرار دادیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان با همکاری از گروه منشی در خصوص پیشنهادات خود برای ارتقاء ارائه خدمات به مراجعین و همچنین سهولت در کار و شیفت های نوروز سوالاتی پرسیده شد که در ادامه آن را خواهید خواند.
خودتان را معرفی کنید.
مجید هاشمزاده هستم کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر، از سال 96 با عنوان منشی در بخش اورژانس مشغول به فعالیت هستم.
وضعیت اورژانس در نوروز امسال چگونه بود؟
آمار مراجعین امسال نسبت به چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشت و میتوان گفت بیش از 2 برابر افزایش داشتیم. این موضوع از شلوغی شهر تهران هم قابل درک است.
برنامهریزی شیفتهای نوروز چطور بود؟ آیا پیشنهادی برای چینش بهتر شیفتها دارید؟
از برنامه شیفتهای خودم راضی هستم ولی به نقل از همکاران عرض میکنم: انها ترجیح میدادند باتوجه به حجم کار اورژانس در بین شیفتها روز تعطیل داشتند تا میتوانستند استراحت کنند و مجدد شیفتهای نوروزی را ادامه دهند.
آیا در شیفتها با چالشی روبرو شدید که با پیشبینی و برنامهریزی بتوان از بروز آن جلوگیری کرد؟
باتوجه به حجم کار اورژانس، همه جوانب شیفتها سنجیده شده بود و پیش بینی لازم برای بروز احتمالی در نظر گرفته شده بود.
آیا همکاری بخش یا واحدی موجب شد کار شما سهولت پیدا کند؟
حرفه منشیگری یک تعامل همه جانبه با تمام گروه ها دارد بنابراین هرکدام از همکاران میتوانند در کار منشی تأثیرگذار باشند. واحد مدارک پزشکی، ترخیص و درآمد سعی کردند فشار کاری را کم کنند و بسیار کمک حال اورژانس بودند.
باتوجه به غیرقابل پیشبینی بودن اورژانس از رویدادی متعجب یا شگفتزده شدید؟
در مرکز طبی کودکان هر روز یک رویداد جدید مثبت یا منفی اتفاق میافتد ولی اتفاقی که برای من خوشحالکننده است مراجعه همشهریانم از بابلسر که برای درمان فرزندشان به مرکز طبی کودکان مراجعه میکنند که با لطف همکاران و تلاش انها آلام خانواده بیماران میشویم.
نظر دهید