دانشکده مجازی اولین دوره کوتاه مدت 'یادگیری الکترونیکی' را برگزار می کند

دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران اولین دوره کوتاه مدت 'یادگیری الکترونیکی'را برای اعضای هیات علمی سراسر کشور، کارکنان دفاتر مراکز توسعه آموزش دانشگاه های علوم پزشکی و افراد علاقه مند و فعال در حوزه آموزش مجازی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، این دانشکده دوره کوتاه مدت 'یادگیری الکترونیکی' را با هدف آشنایی اعضای هیات علمی با مفاهیم و اصول یادگیری الکترونیکی و افزایش مهارت لازم برای طراحی دوره و پیاده سازی یادگیری ترکیبی در علوم پزشکی با امتیاز توانمندسازی آموزشی برگزار می کند.
این دوره به صورت آموزش ترکیبی است، بدین ترتیب که فراگیران ابتدا به صورت مجازی و با استفاده از سامانه نوید (مطالعه محتوای الکترونیکی، انجام تکالیف و تعامل با مدرس) با مطالب آموزشی آشنا می شوند و سپس در یک جلسه حضوری به صورت عملی به پیاده سازی و کاربرد آموخته های خود می پردازند و بازخورد لازم را دریافت می کنند. از این رو دوره به صورت طولی برگزار خواهد شد و با توجه به سرعت فراگیران به مدت 4 الی 6 ماه می باشد. تاریخ شروع دوره: 3 اسفند 98 است.
علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند به لینک ثبت نام زیر مراجعه کنند:
http://samad.tums.ac.ir
این دوره به صورت مجازی از طریق سامانه نوید دانشگاه علوم پزشکی تهران به ادرس: http://tumsnavid.vums.ac.ir برگزار می شود.
محل برگزاری بلوک حضوری آخر دوره: تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان نادری، بن بست دولت شاهی، دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سالن آبشار است.
توضیح اینکه همه اعضای هیات علمی دانشگاه ها از سراسر ایران، کارکنان دفاتر مراکز توسعه آموزش دانشگاه های علوم پزشکی کشور و افراد علاقه مند و فعال در حوزه آموزش مجازی با حداقل مدرک کارشناسی ارشد می توانند در این دوره شرکت کنند. گروه مدرسان این دوره دکتر میترا ذوالفقاری، دکتر ریتا مجتهدزاده، دکتر آیین محمدی، دکتر میترا قریب، دکتر سمیه برجعلی لو و دکتر زهره سادات میرمقتدایی از اعضای هیات علمی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند.
خبرنگار: سیده کاملیا داودزاده

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی