• تاریخ انتشار : 1398/12/05 - 09:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1637
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب تقدیرنامه «چهار ستاره» دانشگاه علوم پزشکی تهران از جشنواره ملی نظام پیشنهادها

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، موفق به کسب تقدیرنامه 4 ستاره در رویداد کشوری شانزدهمین همایش و دهمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی، شانزدهمین همایش و دهمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها روز چهارشنبه 30 بهمن‌ 98، با حضور وزارتخانه‌ها، سازمان­ های دولتی و خصوصی در سطح کشور و با هدف بسترسازی فرهنگی به­ منظور توسعه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها و ارتقای باور و اعتقاد مدیران به سودمندی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.
دانشگاه علوم پزشکی تهران تنها دانشگاه شرکت‌کننده در این جشنواره بود که با کسب امتیاز لازم وارد مرحله نهایی جشنواره شده است.
دکتر محمد هاشمیه انارکی رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی، سازمان اداری و استخدامی کشور، دکتر تیمور مرجانی، رئیس پژوهشکده توسعه جهاد دانشگاهی و ده‌ها شرکت‌کننده از سازمان­های دولتی و خصوصی در سطح کشور در این جشنواره حضور داشتند. دبیر و کارشناسان دبیرخانه نظام پیشنهادهای دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز به­ عنوان نماینده دانشگاه در همایش یادشده حضور داشتند.
ارتباط الگوهای رفتار کارکنان با نظام پیشنهادها، کاربردهای نوین نظام پیشنهادها در مدیریت شهری و گذار از خلاقیت فردی به گروهی، تأثیر Gamification (بازی وارسازی) در توسعه نظام پیشنهادها، جلب مشارکت مدیران راهگشای اثربخش نظام پیشنهادها، ارائه رویکرد نوین، «صبحی با پیشنهاد» و اپیدمی نوآوری از موضوعات سخنرانی این همایش و جشنواره بود که دکتر مسعود امانلو، دبیر نظام پیشنهادهای دانشگاه با موضوع «جلب مشارکت مدیران راهگشای اثربخش نظام پیشنهادها» به ارائه سخنرانی در این خصوص پرداخت.
در اختتامیه همایش از ارائه‌دهندگان مقالات، حامیان و سر ارزیابان و ارزیابان بخش جشنواره تقدیر و تشکر به عمل آمد و جوایز بخش جشنواره و طرح توسعه جایزه ملی نظام پیشنهادها (شامل بخش­های دبیر برتر، مدیر حامی برتر، پیشنهاددهنده برتر، واحد سازمانی برتر و پیشنهاد برتر) اعطا شد.
توضیح این‌که با توجه به نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی تهران به نظام بهپویی و پیشنهاد‌ها و اقدامات ارزنده‌ای که در پیاده‌سازی و اجرای نظام مدیریت مشارکتی در سطح دانشگاه انجام شده است؛ این تقدیرنامه به دانشگاه تعلق گرفت.

  • گروه خبری : مدیریت تحول- نوسازی و مطالعات کاربردی
  • کد خبر : 151153
مریم  شعبانی
تهیه کننده:

مریم شعبانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *