11 مورد یافت شد

دکتر ترابی: روزنامه نگاری برند روشی برای ارتقاء تصور، ادراک و در

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-روزنامه-نگاری-برند-روشی-برای-ارتقاء-تصور،-ادراک-و-درگیرسازی-احساسی-و-موثر-مخاطب-با-برند-است

خوش نامی، روزنامه نگاری برند را ترکیبی از روزنامه نگاری سنتی، بازاریابی و روابط عمومی دانست که می تواند موجب شناسایی خلاء های هویت برند به منظور تولید محتوای مناسب شود. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی...

دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و ناملایمات کار موجب بالا رفتن عیار افراد می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-در-برند-آفرینی-اشتیاق-به-همکاری-و-ارتباط-سازنده-شرایط-کاری-را-لذت‌بخش-می‌کند-و-ناملایمات-کار-موجب-بالا-رفتن-عیار-افراد-می‌شود

خوش نامی دانشگاه، بر ضرورت شناخت نظام تعلقات و ادراکات تاکید و از آن به عنوان زیر ساختی برای دستیابی به شور و شوق و هم افزایی در سازمان یادشد. 00/01/25 - 08:22 چهل و سومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزار شد دکتر ترابی: در برند آفرینی خوب ها در کنار یکدیگر...

دکتر ترابی: تمایل به انعطاف، یکپارچگی، شور و اشتیاق و ارتباط احس

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-تمایل-به-انعطاف،-یکپارچگی،-شور-و-اشتیاق-و-ارتباط-احساسی-مثبت--موجب-وفاداری-و-عشق-به-برند-می-شود

خوش نامی دانشگاه، بر ضرورت شناخت نظام تعلقات و ادراکات تاکید و از آن به عنوان زیر ساختی برای دستیابی به شور و شوق و هم افزایی در سازمان یادشد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، با اشاره به نظریه آشوب و تغییرات ناشی از آن...

چهل و سومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزار شد

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-در-برند-آفرینی-خوب-ها-در-کنار-یکدیگر-عالی-می-شوند-

خوش نامی دانشگاه برگزار شد چهل و سومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزار شد دکتر ترابی: در برند آفرینی خوب ها در کنار یکدیگر عالی می شوند 1400/01/17 - 15:16 - تعداد بازدید: مدیر روابط عمومی دانشگاه، در چهل و سومین جلسه خوش نامی دانشگاه، ضمن اشاره به نظم پویا،...

در چهل و دومین جلسه خوش نامی دانشگاه، شناسایی نیازهای برآورده ن

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-در-روابط-عمومی-به-دنبال-طرح-چالش-های-پویا،-فعال-و-آفریننده-هستیم

خوش نامی دانشگاه، شناسایی نیازهای برآورده ن چهل و دومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزارشد دکتر ترابی: در روابط عمومی به دنبال طرح چالش های پویا، فعال و آفریننده هستیم 1399/12/27 - 09:14 - تعداد بازدید: در چهل و دومین جلسه خوش نامی دانشگاه، شناسایی نیازهای...

برندینگ

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-معرفی-فعال-و-پویا-برند-دانشگاه-یکی-از-موارد-بسیار-جدی-برای-نمایش-کارایی-و-قدرت-برند-است

خوش نامی دانشگاه، آرایش مجدد الگوهای مرتبط، برای تبادل اندیشه و تغذیه مناسب فکری، از مهم ترین اقدامات روابط عمومی عنوان شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، به تعریف قابلیت سازمانی پرداخت و گفت: باید به تعریف مشترکی، از...

دکتر ترابی: سرعت و توانایی خانواده بزرگ دانشگاه در تشخیص فرصت‌ها

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-سرعت-و-توانایی-خانواده-بزرگ-دانشگاه-در-تشخیص-فرصت‌ها-و-اقدام-سریع-از-اولویت-های-برند-آفرینی-است

خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری تغییر و عوارض و نتایج بی توجهی به پیش نیازهای تغییر در برند آفرینی اشاره شد. 99/10/30 - 08:44 در سی و سومین جلسه برندینگ بر توجه به فناوری های جدید، به عنوان اهرمی برای تغییر در سازمان تاکید شد دکتر ترابی: لازمه ی...

در سی و چهارمین جلسه خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری تغ

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/دکتر-ترابی:-توجه-به-مزیت-رقابتی،-کاربرد-علم-در-عمل-و-شکل-گیری-نگرش-های-جدید-از-دستاورد-های-اصلی-در-برند-آفرینی-است

خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری تغ دکتر ترابی: توجه به مزیت رقابتی، کاربرد علم در عمل و شکل گیری نگرش های جدید از دستاورد های اصلی در برند آفرینی است 1399/10/30 - 08:44 - تعداد بازدید: در سی و چهارمین جلسه خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری...

دکتر ترابی: لازمه ی موفقیت در برند سازی داخلی، "پذیرش" و "پیروی"

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/دکتر-ترابی:-لازمه-ی-موفقیت-در-برند-سازی-داخلی،-%22پذیرش%22-و-%22پیروی%22-مخاطبان-از-تغییر-است

خوش نامی دانشگاه، اهمیت طراحی الگوی عمومی تغییر، توجه به پیش نیازهای تغییر و نتایج بی توجهی به پیش نیازها، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، در جلسه خوش نامی دانشگاه که روز سه شنبه 23...

سی و یکمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/دکتر-ترابی:-آرمان-های-سازمانی-وعشق-به-کار-موجب-تمرکز-بر-موفقیت-هاست

سی و یکمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه چهارده نشانه عشق به کار دکتر ترابی: آرمان های سازمانی وعشق به کار موجب تمرکز بر موفقیت هاست 1399/10/09 - 11:56 - تعداد بازدید: در سی و یکمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه علوم پزشکی تهران، "عشق به کار" به عنوان بخش جدایی ناپذیر از...