محتوای خبری دانشکده مجازی

دانشکده مجازی اولین نشست تخصصی «بازی واره سازی در علوم پزشکی» را برگزار می کند

دفتر توسعه آموزش دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با مشارکت انجمن علمی آموزشی مدیکیشن اولین نشست متخصصان حوزه علوم پزشکی را از سری نشست های مدرسه مجازی بازی واره سازی در علوم پزشکی با عنوان «بازی واره سازی در علوم پزشکی» را برای همه علاقه مندان در سراسر کشور به صورت رایگان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، این دانشکده با مشارکت انجمن علمی آموزشی مدیکیشن اولین نشست متخصصان حوزه علوم پزشکی را از سری نشست های مدرسه مجازی با عنوان "بازی واره سازی در علوم پزشکی" را برای همه علاقمندان در سراسر کشور به صورت رایگان برگزار می کند.
این نشست با حضور دکتر غلامرضا حسن زاده مدیر گروه مجازی سازی آموزش های غیرحضوری و دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی و دکتر میترا ذوالفقاری معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده مجازی و متولی مجازی سازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در روز چهارشنبه 28 مهر 1400 برگزار می شود و به موضوعات بازی واره سازی در علوم پزشکی، مبانی، ضرورت و الزامات می پردازد.
علاقمندان برای شرکت در این دوره می توانند به لینک ثبت نام زیر مراجعه کنند.
توضیح اینکه ورود برای همگان آزاد و رایگان است و مخاطبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 42036001 داخلی 206 تماس بگیرند.

 

 

 

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *