محتوای خبری دانشکده مجازی

با معرفی برترین های مسابقه دانشجویی

مراسم اختتامیه ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت به صورت مجازی برگزار شد

ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و در بستر آنلاین دانشکده مجازی با معرفی برترین های مسابقه دانشجویی و قرائت بیانیه همایش به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، این مراسم  ۷ بهمن ۹۹  برگزار شد و دکتر حبیب غزنوی مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان بیانیه را قرائت کرد.
در این مراسم که با حضور دکتر رضا فریدی مجیدی رئیس دبیرخانه دائمی فن بازار ملی سلامت، دکتر حسین قنبری رئیس دانشکده فناوریهای نوین پزشکی و مسئول دبیرخانه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه، دکتر حبیب غزنوی مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان، دکتر محمدرضا منظم مدیر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه، دکتر فاطمه حاجی علی عسگری معاون اداری ـ مالی دانشکده مجازی، دکتر علیرضا آتشی دبیر اجرایی و اعضای دبیرخانه مرکزی و اجرایی همایش برگزار شد؛ برترین های مسابقه دانشجویی معرفی شدند.
در محور مسابقه دانشجویی که با 19 تیم از 18 دانشگاه و 14 نفر برگزار شد رتبه اول را به صورت مشترک تیم های دانشگاه علوم پزشکی لرستان و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی (با هدیه 7 میلیون تومان وجه نقد و تقدیرنامه)، رتبه دوم را به صورت مشترک تیم های دانشگاه شاهد و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج (با هدیه 5 میلیون تومان وجه نقد و تقدیرنامه) و رتبه سوم را به صورت مشترک تیم های دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی بجنورد (با هدیه 3 میلیون تومان وجه نقد و تقدیرنامه) کسب کردند.
متن بیانیه ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت را بخوانید. این مراسم با میزبانی بیش از 90 تن از علاقه مندان به صورت مهمان مجازی به کار خود پایان داد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت https://fanbazar-tums.ir مراجعه و یا اخبار این همایش را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس های: @etums.tums  و @fanbazar.tums پیگیری کنید.

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

فایل ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *