رئیس مرکز طبی کودکان: تهیه مستندات وفاق ملی و همدلی را رقم می‌زند

دکتر شروین بدو در پایان گفت‌وگوی خود با مستندسازان پیشرفت مدیریت کووید 19 در دانشگاه گفت: سؤالات این مستند خیلی فنی و تخصصی پرسیده شد که این نحوه مصاحبه را می‌پسندم.

دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان با اشاره به اقدام روابط عمومی دانشگاه در مستندسازی تجربیات کووید ۱۹ در استودیو شفآ گفت: بحث مستندسازی در تمامی زمینه‌ها خیلی مهم است، احساس می‌کنم در حوزه علوم پزشکی یکی از مواردی که البته دوست ندارم به‌عنوان نقطه‌ضعف یاد کنم این است که مستند کم داریم باید به این مبحث نگاه ویژه شود چراکه این تجارب می‌تواند در آینده اثرگذار باشد.
این استاد دانشگاه با اشاره به دستاوردهای مستندسازی ادامه داد: بحث فداکاری کادر بهداشت و درمان، تعاملات اجتماعی و اینکه بدانیم چه بودیم و هستیم در همبستگی بیشتر در حیطه‌های ملی می‌تواند در سال‌های بعد کمک بسزایی داشته باشد، بنابراین خیلی تشکر می‌کنم که بحث مستندسازی در حال انجام است و هر چه بیشتر و کامل‌تر انجام شود جز رسالت‌ها و وظایف ماست این امر باعث می‌شود که در حقیقت آیندگان بدانند چه فعالیت‌هایی انجام‌شده که وفاق و همدلی ملی را بیشتر خواهد کرد. 
وی درباره فضای استودیو شفآ، یادآور شد: وقتی وارد استودیو شفآ شدم خیلی ارتباطات گرم و صمیمی بود، کارها بانظم انجام شد، حس راحتی به من دست داد و احساس کردم در خانه و کنار اعضای خانواده خودم حضور دارم.
وی با اشاره به اینکه انگیزه زیادی در بین همکاران فعال روابط عمومی شاهد هستیم؛ ادامه داد: می‌توانیم با مشارکت واحدهای تابعه به سمت تولید یک سری کلیپ‌های آموزشی گام برداریم و به‌نوعی تولید محتوا داشته باشیم که قطعاً به ارتقای سازمان کمک خواهد کرد. اگر امکانات فنی استودیو بیشتر شود از قابلیت‌های تیم حرفه‌ای روابط عمومی دانشگاه می‌توان استفاده بهینه کرد، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران باعث افتخار سیستم است. 
 
 
دکتر بدو در ادامه در خصوص سؤالات مطرح‌شده، تصریح کرد: وقتی سؤالات در لحظه از من پرسیده می‌شود بیشتر می‌پسندم خیلی با صمیمیت بیشتری به سمت جلو حرکت می‌کنیم اگر سؤالات از قبل داده شود خیلی کلیشه‌ای می‌شود، سؤالات فنی و بسیار دقیق پرسیده شد و به نظرم این‌گونه مصاحبه‌ها دل‌نشین است. فقط یک‌زمانی را در نظر بگیرید که اگر فرد مصاحبه‌شونده بخواهد مطلبی را ویرایش کند این امکان وجود داشته باشد.
توضیح اینکه روابط عمومی دانشگاه از یک ماه پیش به مستندسازی اقدامات انجام‌شده در مدیریت کووید 19 در دانشگاه اقدام کرده است.
 
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *