بازرسی فصل بهار از سامانه‌های آب‌رسانی شهری و هیئت امنایی شهرستان اسلامشهر

واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در راستای بازرسی از سامانه‌های آب‌رسانی شهری و هیئت‌امنایی شهرستان، از منابع ذخایر آب سامانه‌های آب‌رسانی لاله، موسی‌آباد و باغ فیض و سالور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و  درمان اسلامشهر، فریبا سرلک، کارشناس بهداشت محیط شبکه در خصوص این بازرسی‌ها گفت: با توجه به اهمیت سلامت آب مورداستفاده عموم مردم و برنامه پایش شش‌ماهه، دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ از منابع ذخایر آب سامانه‌های آب‌رسانی لاله، موسی‌آباد و باغ فیض و دوشنبه اول خرداد از سامانه آب‌رسانی هیئت امنایی سالور بازدید و آموزش‌های لازم در این زمینه به متولیان آب‌رسانی داده شد.
 و باغ فیض و دوشنبه اول خرداد از سامانه آب‌رسانی هیئت امنایی سالور بازدید و آموزش‌های لازم در این زمینه به متولیان آب‌رسانی داده شد.
وی در ادامه از  انجام کارسنجی و بررسی کدورت سنجی از آب خروجی از مخازن انجام و سیستم‌های پایش آنلاین هر یک از سامانه‌های شهری گفت و افزود: در خصوص نواقص موجود و موضوع کالیبراسیون دستگاه‌های پایش آنلاین به بهره‌برداران سامانه‌های آب‌رسانی توضیحات لازم نیز داده شد.
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *