بازدید رئیس بیمارستان فارابی از درمانگاه ها و بخش ها

دکتر خداپرست بر اجرای دقیق فرایند نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در بیمارستان فارابی تاکید کرد

رئیس بیمارستان فارابی به منظور بازدید از روند اجرای فرایند نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی، از درمانگاه ها و بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

بازدید رئیس بیمارستان فارابی از درمانگاه ها و بخش ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، در راستای اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی و آغاز این فرایند در بیمارستان فارابی، دکتر مهدی خداپرست، رئیس بیمارستان به همراه دکتر حمید ریاضی، معاون درمان این مرکز چهارشنبه 8 دی 1400 با حضور در درمانگاه ها و بخش های بیمارستان از نزدیک شاهد چگونگی اجرای این فرایند بود.
دکتر خداپرست در این بازدید با اشاره به اهمیت اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در بیمارستان فارابی گفت: با توجه به اینکه در ابتدای راه اجرای این فرایند هستیم طبیعی است که با مشکلات مواجه شویم ولی از همکاران توقع داریم که در انجام این کار نهایت تلاش و دقت را به کار بگیرند. حتی ممکن است در این شرایط در بخش ها و درمانگاه های مختلف بیمارستان رقابتی نیز برای اجرای بهتر نسخه نویسی الکترونیکی و ثبت اطلاعات بیماران صورت گیرد که به نظر بنده یک رقابت سالم و سازنده است و در نهایت می تواند باعث پیشرفت هرچه بیشتر بیمارستان فارابی در این زمینه شود.
وی در ادامه با اشاره به چالش های موجود در زمینه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در بیمارستان فارابی گفت: هدف ما از بازدید امروز یک بررسی اولیه از شرایط درمانگاه ها و بخش ها و آشنایی با چالش های احتمالی است. برنامه ما این است که در بازدیدهای بعدی با همکاران واحدها در زمینه رفع کامل مشکلات جلسه هایی برگزار کرده  و از نظرات و پیشنهادات آن ها استفاده کنیم.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *