محتوای خبری دانشکده مجازی

برگزاری شانزدهمین نشست مرور همتایان در گروه یادگیری الکترونیکی ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬دانشکده مجازی

گروه یادگیری الکترونیکی دانشکده مجازی شانزدهمین نشست مرور همتایان (peer review) را با حضور معاون آموزشی، مدیر گروه، مدیر دفتر توسعه آموزش، اساتید مدعو و اعضای هیات علمی گروه یادگیری الکترونیکی در بستر اسکای روم برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، در این نشست آنلاین که 10 دی 99 و با حضور دکتر میترا ذوالفقاری معاون آموزشی، دکتر سمیه برجعلی لو مدیر دفتر توسعه آموزش، دکتر میترا قریب مدیر گروه آموزشی یادگیری الکترونیکی، اعضای هیات علمی گروه، دکتر عطاالله پورعباسی، دکتر افسانه دهناد و دکتر منیژه هوشمند جا اساتید مدعو از دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و دانشگاه مجازی برگزار شد؛ ضمن مشاهده پانل نوید هر یک از اساتید و بیان نحوه مدیریت کلاس مجازی در نیمسال جاری بر تعامل مناسب و حداکثری با دانشجویان تاکید و تمامی فعالیت های آموزشی اساتید به شور و ارائه گذاشته شد و تجربیات هر استاد مورد بررسی و اشتراک گذاری قرار گرفت.
در بخشی از نشست دکتر ذوالفقاری معاون آموزشی دانشکده بر اهمیت موضوع مشاهده همتایان و اشاعه آن در جریان مجازی سازی آموزش های دانشگاه برای ارتقای کیفی این روش تاکید کرد و با توجه به برگزاری امتحانات به صورت مجازی از اعضای هئیت علمی گروه آموزشی خواست آزمون های پایان ترم را با هماهنگی آموزش دانشکده در بستر نرم افزار فرادید و یا نوید از قبل اطلاع رسانی کرده و پایش نمایند. هم چنین بصورت منظم تولید محتواهای بروز و متناسب با نیازهای آموزشی فراگیران داشته باشند.
در پایان نشست نیز دکتر قریب مدیر گروه یادگیری الکترونیکی ضمن تشکر از اساتید شرکت کننده در جلسه و به اشتراک گذاری فنون تدریس در حوزه آموزش های مجازی بر تداوم جلسات گروه اشاره کرد و خواستار هماهنگی موارد اجرایی در جلسات گروهی شد.
توضیح اینکه از ابتدای پذیرش دانشجو در این گروه از سال ۹۲ در هر نیمسال تحصیلی این جلسات با حضور همه مدرسان گروه توسط دفتر توسعه آموزش، برنامه ریزی و اجرا شده و فرایند پایش و ارزشیابی از این جلسات در راستای ارتقای کیفی تدریس انجام می شود.

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *