13 تا 15 مهر؛ آخرین مهلت دریافت شماره دانشجویی برای دانشجویان میهمان

دانشجویان میهمانی که تاکنون موفق به دریافت شماره دانشجویی نشده اند ، باید از روز شنبه 13 مهر تا پايان وقت روز دوشنبه 15 مهرماه جاری با مراجعه به سايت سیپاد و اسكن مدارك نسبت به ثبت نام و دریافت شماره دانشجويي اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، طبق اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه،دانشجويانی که با مهمانی آنها در نیمسال اول سال تحصیلی99-98 موافقت شده ولی تاکنون موفق به دریافت شماره دانشجویی و یا تمدید آن نشده اند؛ باید از روز شنبه 13 مهر تا پايان وقت روز دوشنبه 15 مهر ماه جاری با مراجعه به سايت سیپاد و اسكن مدارك نسبت به ثبت نام و دريافت شماره دانشجويي خود اقدام نمايند.
 
فایل اسکن شده فرم ميهمان صادر شده توسط دانشگاه مبداء، تمام صفحات شناسنامه، كارت ملي(پشت و رو) و عكس از جمله مدارک مورد نیاز برای تکمیل ثبت نام است.
دانشجویان برای آگاهي از تكميل بودن و تاييد مدارك باید بعد از يك روز كاري به سايت مراجعه و شماره دانشجويي خود را مشاهده کنند تا در صورت مشاهده پيام مدارك ناقص، سريعاً نسبت به رفع آن اقدام کنند.
توضیح این که دانشجوياني كه نيمسال قبل در اين دانشگاه مهمان بوده اند و داراي شماره دانشجويي هستند نيازي به اسكن مدارك ندارند و صرفا تكميل فرم جهت فعال نمودن شماره دانشجويي کافی است.
 
خبر: عالیه عطایی
کلمات کلیدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی