برگزاری دومین جلسه تفسیر قرآن کریم در شهرستان اسلامشهر

با مشارکت واحد فرهنگی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و دفتر نهاد رهبری در دانشگاه جلسه دوم تفسیر قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دومین جلسه تفسیر قرآن کریم (سوره احزاب) در ماه مبارک رمضان یکشنبه 5 خرداد ۹۸ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایزدی، دکتر امیر احمدی، معاون شبکه و 25 تن از رابطین فرهنگی واحدهای تابعه و همکاران ستادی در سالن اجتماعات شبکه برگزار شد.
در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایزدی  ضمن عرض سلام‌وصلوات بر محمد و آل محمد و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنین (ع) به بیان نکاتی در رابطه با فضایل حضرت علی (ع) و ویژگی و شأن شب‌های قدر پرداخت.
وی در ادامه به تفسیر سوره مبارکه احزاب پرداخت و مفسران شفاهی قرآن را اهل‌بیت (ع) معرفی کرد و در ادامه گفت:  خداوند در سوره‌ی احزاب زنان پیامبر را محارم دانسته که معنی آن احترام به ایشان بوده و عدم تفاوت بین زن و مرد را بیان کرده که تنها تفاوت در کسب کمالات معنوی  و روحی بوده است.
وی چند مورد از این فضایل اخلاقی را ازجمله صبر را به‌طور مبسوط تشریح و در پایان بر حفظ حجاب و محاسن آن تأکید و در مورد فضایل اخلاقی بزرگانی چون علامه طباطبایی و آیت‌الله بهجت  نکاتی را بیان کرد.
خبر: خورسندفرد
عکس: بیاتی نیاز

 

 

کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی