برگزاری نشست هیئت رئیسه دانشکده بهداشت

دکتر اکبری ساری گفت: با توجه به شرایط جدید کشور باید تلاش کنیم نقش و جایگاه دانشکده را در این زمینه تقویت کرده و رسالت و برنامه های دانشکده را بازبینی و اصلاح کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، دوشنبه 12خرداد 99، نشست هیئت رئیسه دانشکده بهداشت با حضور دکتر علی اکبری ساری رئیس، معاونان و مشاوران دانشکده برگزار شد. 
در ابتدای نشست دکتر اکبری ساری توضیحاتی در خصوص شرایط دانشکده ارائه داد و گفت: باید برای هم زیستی با ویروس کرونا و دوران بعد از آن با توجه به نقش دانشکده و رسالت آن شرایط را بازبینی و برنامه های بیشتری که پاسخگویی را بالاتر ببرد طراحی کنیم، هرچند که تا به امروز هم در زمینه این همه گیری دانشکده عملکرد قابل قبول و درخشانی داشته که از همه مشارکت کنندگان در این زمینه تشکر می کنم.  
در ادامه دکتر الهام شکیبازاده معاون آموزشی دانشکده، توضیحاتی را درباره نحوه برگزاری و ادامه کلاس های آموزشی دانشجویان و در ارتباط با نحوه ارزشیابی و سامانه نوید، سیپاد و ... ارائه کرد و حاضران نظرات و پیشنهاداتشان را بیان کردند. 
همچنین دکتر سیمین ناصری معاون پژوهشی دانشکده در خصوص برنامه های و نشست های معاونت پژوهشی و جلسات برگزار شده، طرح های تصویب شده در زمان کرونا توضیحاتی را ارائه داد. 
سپس دکتر اکبری ساری گفت: با توجه به شرایط جدید کشور باید تلاش کنیم نقش و جایگاه دانشکده را در این زمینه تقویت کرده و رسالت و برنامه های دانشکده را بازبینی و اصلاح کنیم.
در انتها درباره نحوه حضور استادان و کارکنان در دانشکده و ارائه خدمات هم مطالبی بیان شد. 
 
نسیبه  جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *