جلسه غیرحضوری ستاد مرکزی شورای انضباطی وزارت بهداشت با دبیران دانشگاه های علوم پزشکی مناطق 9 و 10 آمایش کشوری برگزار شد

بمنظور بررسی کاربردی شیوه نامه اجرایی آیین نامه انضباطی دانشجویان، کاربرگ های ابلاغی شورای مرکزی و پرونده ها منتخب دانشگاه های علوم پزشکی، کارگاه آموزشی بصورت ویدئو کنفرانس برای مناطق نه و ده آمایش کشوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این کارگاه آموزشی در روزهای 11 و 12 شهریور 99 از ساعت 8 تا 13 با حضور دکتر وحید صرامی دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت و دبیران دانشگاه های علوم پزشکی مناطق 9 (مشهد، بیرجند، گناباد، بجنورد، اسفراین، نیشابور و تربت جام) و 10 (تهران، ایران، شهید بهشتی و علوم بهزیستی) بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
در این کارگاه مهندس میرغنی سیدصومعه دبیر شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه کارشناسان دفتر شورا، به بحث و بررسی موارد پیشنهادی و مورد نظر در خصوص شیوه نامه اجرایی با دبیر شورای مرکزی پرداخت و در ادامه، شرکت کنندگان به بیان نقطه نظرات خود برای بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت رسیدگی به پرونده های انضباطی پرداختند.
همچنین در این جلسه، موارد مطرح شده از سوی ستاد وزارت بهداشت نیز در بین دبیران شرکت کننده مورد بررسی قرار گرفت و با بحث و تبادل نظر به رفع ابهامات پرداخته شد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *